TWİNSXZEYNEP :
Sana ne sevgim helal olsun ne de hakkım benim kalbimde taşıdığım o temiz sevgiyi hak etmedin sana verdiğim değeri gösterdiğim sabrı gözümdeki yeri hiç bir zaman anlamadın şimdi anlasanda da geç çünkü artık ne sana dönecek bir kalbim kaldı ne de seni affedecek bir vicdanım ben içimden attım seni sen ise zaten hiç haketmemiştin canın isteyince gittin geri geldin affettim belki değiştiğini sandım belki içimdeki sevgiye yenildim ama sadece iki gün dayanabildin ve yine aynı şekilde gittin bu kadar kolay mıydım senin için? ben sana defalarca şans verdim ama sen her seferinde daha beter harcadın artık hiç bir dönüşün hiç bir sözün beni ilgilendirmiyo ben içimde çoktan sildim seni
sen benim sevgimi hak etmedin EVİN OLSUN YUVAN OLMASIN BEŞİĞİN OLSUN ÇOCUĞUN OLMASIN…Kalıcı sandığın duygular, bir çayın buharı kadar kısa sürsün. Elini uzattığın her sıcaklık, anında soğusun. Ne geçmişte bulabilesin huzuru, ne gelecekte kurabilesin bir umut. En çok istediğin şey elinin tersiyle seni itsin, en güvendiğin omuz seni taşıyamayacak kadar güçsüz olsun. Gözlerin ağlamaya çalışsın ama gözyaşların bile inat etsin, akmasın. İçindeki boşluk büyüsün de, o karanlığın içinde kendi vicdanının sesiyle baş başa kal. Bana ettiklerini kaderin sana fazlasıyla geri getirsin..İçimden geldiği gibi sevdim seni
Hesapsızdı bu sevgin ne yarını düşündüm nede başıma ne gelir diye tarttım.kalbimde ne varsa korkmadan koydum önüne.kendimi saklamadım eksiltmedim olduğum gibi geldim sevmek buysa,ben seni tamda böyle sevdim yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım rol yapmadım, yarım sevmedim kaçmadım bazen kelimelerim yetmedi sana bazen sustum.ama bilki sustugum her anın içinde bile sen vardın.sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı.ama senden vazgeçmek işte o insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi.şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var.ne koysam dolmuyor,ne eklesem yetmiyor sesini koysam yetmeyecek, anıları koysam taşacak bir boşluk bu.insan en çok,en çok alıştığı yoklukla sınanılıyormuş bunu senden sonra öğrendim.belki eksik sevdim,belki belki yanlış zamanda,belki de fazla derin...ama seni sevmekten hiç pisman olmadım gözlerim doluyorsa sebebi.
2026-06-27 08:42:51