درسته که رفتن ولی من یه زمانی باهاشون داشتم و امیدوارم حالشون همیشه خوب باشه و به رویاهاشون برسن از کسی کینه نمیکنم، از سازنده پست برای اینکه زحمت کشید و پست درست کرد تشکر میکنم، دوستون دارم بای🌸✨🩷
2026-06-26 23:17:39
3
ک م خ :
ولی دوست من جزواون ۳ درصده
2026-06-26 16:20:03
17
my.h :
بعد از ۹ اسفند یه کلمه هم حرف نزدیم باهم😃
2026-06-26 22:16:19
4
𝕰𝖑𝖊𝖓𝖆 :
مال من قبل تموم شدن مدرسه بود😵
2026-06-26 20:34:50
13
seh yong :
خوبیش اینه کلا دوستی ندارم که فیک باشه
2026-06-26 14:13:39
18
چای محمدرضاگلزار و جویون اراکی :
یکی از دلایلی که با هیچکی دوست نمیشم
2026-06-26 11:58:16
9
that girl :
عاشقتم
2026-06-26 11:24:57
4
ᩘຼꨶ᮫ِ🍥لارا ᩘຼꨶ᮫ِ🍧 :
حق تا دلت بخواد😀
2026-06-26 10:51:59
3
t :
واکنش اون 3نفر که هنوز جزو بهترین رفیقامن😝
2026-06-26 22:58:56
1
Ariá eslam setiz :
۱ ساعت بعد اخرین امتحان از همه جا بلاکم کرد🤣
2026-06-26 22:57:12
1
𝐒tatic𝐒oul :
بعد سال تحصیلی جدید دوباره باهات دوست میشن/
2026-06-26 22:14:02
1
shanay :
همشون نه. دوستایی که من پیدا کردم هنوزم بعد مدارس باهم صمیمی ایمممم
2026-06-26 17:40:21
0
Dina :
به ادمین پاسخگو نیاز دارم
2026-06-26 18:40:55
0
Лара :
ما جز اون سه درصد بودیم(۸ سال دوستی)
2026-06-26 20:07:51
1
:3 ??? ⁷ :
مثالش دوستای امسالم 😃الان که مدرسه ها تموم شده یبارم بهم پیام ندادن_
2026-06-26 16:47:09
1
GMMTV ✅ :
مال من پس اون %3 هست 🤭
2026-06-27 00:05:56
0
تخم مرغ😡 :
خداروشکر دوستام جزو اون سه درصدن😭💗
2026-06-27 00:41:46
0
𑈳𑈾ִ✩̸ֹ 𑜥 :
یک ساعت بعد از تموم شدن امتحان آخر باهام قطع ارتباط کرد و بلاکم کرد
2026-06-27 00:16:58
0
ৎ𝒩𝒶𝓈𝓈𝒾𝒾 ᜔ 🪽🛐 ֹ ׅ :
++++حققق
2026-06-27 00:09:02
0
Lenix😝 :
اره فیکه اما به جز اون دوتا که مدرسم هم عوض شد اما ولم نکردن:)
2026-06-27 00:18:03
0
Mahsa :
حققق
2026-06-26 09:54:36
0
To see more videos from user @itgirlluna1, please go to the Tikwm
homepage.