Vind het ook jammer, zou leuk zijn als we elkaar in de halve finale zouden tegenkomen
2026-06-26 10:34:26
632
. :
Wat een topgozer die Hans
2026-06-26 10:18:33
1718
GJvanderdrift :
Kenneth perez snapt t weer eens niet
2026-06-26 10:44:01
1281
Абдурахман факирзадович :
Hans heeft gelijk. Die gezelligheid samen wil je nog even houden. Hopelijk blijft het ook zo na de wedstrijd. Ik ben voor beide landen eigenlijk, moge de beste winnen en ik zal de winnaar dan tot het einde supporten.
2026-06-26 14:34:40
364
𝐌𝐨𝐫𝐨𝐜𝐜𝐨 𝐀𝐧𝐝 𝐌𝐨𝐫𝐞 :
Hans heeft gelijk: op dit moment kijken we nog uit naar twee wedstrijden, die van Marokko en die van Nederland. Maar na dinsdag blijft er sowieso nog maar één van de twee over.
2026-06-26 11:05:56
602
الحاج موسى مصطفى :
Als Marokkaanse Nederlander wens ik beide landen heel veel succes op het WK. Voor mij is het een bijzondere wedstrijd, want ik zal blij zijn als Marokko wint, maar ook als Nederland wint. Mijn liefde voor Marokko en Nederland is als de liefde voor je ouders: je kunt niet meer van de één houden dan van de ander. Ik draag beide landen in mijn hart en wens ze allebei het allerbeste respect en waardering voor nl wolk
2026-06-26 21:15:24
111
TB :
Topper, die Hans! Ik, als Marokkaanse Nederlander win sowieso haha. Als Marokko wint, ben ik blij. Als Nederland wint, ben ik nog steeds blij en zal ik Nederland supporten.
2026-06-26 10:23:39
696
tornavis666 :
Iemand die ons begrijp ik vind het heel jammer ik ben Marokkaans en leef in Nederland ik ben voor beide
2026-06-26 23:18:58
21
The Sighing Dutchman 🇳🇱🇪🇺 :
100% met Hans eens! Ik had het liefst beiden verder zouden komen.
2026-06-27 14:33:39
7
ruben_024❤️💚🖤 :
Soort van Bayern - psg in de halve finale IPV finale
2026-06-27 08:03:22
2
Good Vibes :
Hans is een topper! altijd geweest. love ♥️toegewenst vanuit de marokkaanse gemeenschap! Het gaat je goed topper!
2026-06-26 17:03:03
40
Noel Ruisch-Tajjiou :
Hij heeft gelijk!
2026-06-27 08:33:23
5
Acceptthetruth1986 :
Ik heb precies hetzelfde, Hans ❤️
2026-06-26 10:59:16
57
Dina ❤️ :
Wat een baas ! Hij snapt het. Gun mekaar ook ipv mekaar afvallen.
2026-06-26 16:02:11
21
Men :
Ik vind het jammer wat er allemaal na de wedstrijd gaat gebeuren ….
2026-06-27 06:54:51
5
Tetouan1979 :
Wat een mooie man die Hans. Wat de uitkomst ook is als de beste maar mag winnen. We juichen voor Marokko en net zo goed voor Nederland.
2026-06-27 08:02:01
15
ZV202021 :
Marokko eruit dan is het beste
2026-06-26 10:59:38
8
Jays :
Het is maar voetbal,wie beter zijn wie winnen. Klaar
2026-06-27 06:43:34
7
Roosje. :
ja ik geef hans gelijk.voor de spanning en mooie wedstrijd was dat mooier geweest ja
2026-06-26 11:34:36
87
Alexander Veltman545 :
Ik niet, eruit met dat Marokko, alleen maar ellende of ze nu winnen of verliezen
2026-06-26 11:08:08
51
To see more videos from user @espnnl, please go to the Tikwm
homepage.