@fatimxno: #ليله_الوحشه_ساعد_الله_قلب_زينب #يازينب_حملتيه_شلون_مصيبة_العباس #11محرم_ليله_الوحشه #عظم_الله_اجورنا_واجوركم_بهذا_المصاب

ف̻و̻ا̻ط̻م̻🍃
ف̻و̻ا̻ط̻م̻🍃
Open In TikTok:
Region: IQ
Friday 26 June 2026 10:10:52 GMT
69184
2533
16
654

Music

Download

Comments

user8563269369753
هادي :
البيك ياحسين
2026-06-26 10:33:52
1
floor0391
☁️☁️☁️☁️☁️ :
ياحسين
2026-06-26 19:49:22
0
nadayounes735
بسمة امل :
عمت عيني عليج مولاتي زينب
2026-06-26 18:47:11
0
alassad887
اعز ناسي رقاوي 🥹 :
دخيلك يا حسين
2026-06-26 18:36:04
0
vuzceu
نور الكربلائية :
يازينب
2026-06-26 19:26:03
0
835777g
يا زهࢪاء🥀 :
عمت عيني عليج يا مولاتي يا زينب 😭
2026-06-26 18:51:55
0
aila__83
علاء جبار الساعدي :
ها يـَازينب وحّدج و الدنيا ليل .. يا غريبة و شايلة بدمعج نهر
2026-06-26 17:54:24
0
user1986183773505
🌸الصابرة المحتسبه 🌸 :
😭😭😭
2026-06-26 20:58:26
0
user7615819490
مجروح القلب💔 :
😭😭😭
2026-06-26 19:21:24
0
h.iklo
الو :
😳😳😳
2026-06-26 21:00:53
0
user1169341131080
ألم الصمت :
🥺🥺🥺
2026-06-26 21:52:37
0
To see more videos from user @fatimxno, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΜΕ ΤΗ ΜΠΑΡΝΤΟ Λίγο πριν τα Χριστούγεννα ήρθε μαζί με τον διόσκουρο της, την Μπριζίτ, η φοβερή Μπαρντό. Ήταν δεν ήταν δύο μηνών... Αν δεν τις μαζεύαμε δεν θα τα κατάφερναν (..οι διαρροιες τις ειχαν θερίσει).. .. ήταν από μιας αρχής ξεκάθαρο ότι το λέει η περδικουλα της.. πανέξυπνη, παιχνιδιαρα, καπατσα, παλουυυκα,  ζωντανή, η χαρά της ζωής.. .. μπορεί να ήταν ένας από τους λόγους έκαναν το Μελενιο να γίνει αγγελάκι, αλλά αυτό δεν μας έκανε να την αγαπήσουμε λιγότερο.. .. Ε λοιπόν έφτασε η ώρα να φύγει από την γατοαυλη για να ζήσει σε σπίτι φίλων, μαζί με γάτο και παιδί μάλαμα.. Ο γάτος μάλιστα θρηνεί την απώλεια της δικής τους γατοφιλης και ελπίζουμε όλοι ότι η Μπαρντό θα τον κάνει να ξαναζωντανέψει.. πιστεύω αν κάποια γάτα μπορεί να το κάνει αυτό, αυτή είναι η Μπαρντό!! Θα σας έχω νεώτεραααα σύντομα!! Σήμερα μπαίνει στο καράβι για Αθήνα. Και μάλιστα με συνοδεία, οπότε δεν θα μπει στις θέσεις για ζώα στο κατάστρωμα αλλά θα την έχει μαζί της μια κοπέλα που προσφέρθηκε να την μεταφέρει.. ο,τι καλύτερο για την Μπαρντουλα μας!! Μια καρδούλα ❤️ για να πάνε ολααα καλά με αυτό το  πλασματακι-σκατουλακι!! ☝️ Άντε τυχερουληδες, Στέλιο @Esothera , Μάγδα, Ξανθίππη, τα καλυτερααα ερχονταιιι ☝️ 5/5 νιανιαρα, που δεν θα κατάφερναν να επιβιώσουν, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο βρήκαν και τα πέντε ένα τέλειο σπιτικό και ζουν ζωή χαρισάμενη (πως το ξέρω; Μου στέλνουν χωρίς καν να το ζητήσω εγώ βιντεάκια ξανά και ξανά οι νέοι τους γατογονεις!!)
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΜΕ ΤΗ ΜΠΑΡΝΤΟ Λίγο πριν τα Χριστούγεννα ήρθε μαζί με τον διόσκουρο της, την Μπριζίτ, η φοβερή Μπαρντό. Ήταν δεν ήταν δύο μηνών... Αν δεν τις μαζεύαμε δεν θα τα κατάφερναν (..οι διαρροιες τις ειχαν θερίσει).. .. ήταν από μιας αρχής ξεκάθαρο ότι το λέει η περδικουλα της.. πανέξυπνη, παιχνιδιαρα, καπατσα, παλουυυκα, ζωντανή, η χαρά της ζωής.. .. μπορεί να ήταν ένας από τους λόγους έκαναν το Μελενιο να γίνει αγγελάκι, αλλά αυτό δεν μας έκανε να την αγαπήσουμε λιγότερο.. .. Ε λοιπόν έφτασε η ώρα να φύγει από την γατοαυλη για να ζήσει σε σπίτι φίλων, μαζί με γάτο και παιδί μάλαμα.. Ο γάτος μάλιστα θρηνεί την απώλεια της δικής τους γατοφιλης και ελπίζουμε όλοι ότι η Μπαρντό θα τον κάνει να ξαναζωντανέψει.. πιστεύω αν κάποια γάτα μπορεί να το κάνει αυτό, αυτή είναι η Μπαρντό!! Θα σας έχω νεώτεραααα σύντομα!! Σήμερα μπαίνει στο καράβι για Αθήνα. Και μάλιστα με συνοδεία, οπότε δεν θα μπει στις θέσεις για ζώα στο κατάστρωμα αλλά θα την έχει μαζί της μια κοπέλα που προσφέρθηκε να την μεταφέρει.. ο,τι καλύτερο για την Μπαρντουλα μας!! Μια καρδούλα ❤️ για να πάνε ολααα καλά με αυτό το πλασματακι-σκατουλακι!! ☝️ Άντε τυχερουληδες, Στέλιο @Esothera , Μάγδα, Ξανθίππη, τα καλυτερααα ερχονταιιι ☝️ 5/5 νιανιαρα, που δεν θα κατάφερναν να επιβιώσουν, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο βρήκαν και τα πέντε ένα τέλειο σπιτικό και ζουν ζωή χαρισάμενη (πως το ξέρω; Μου στέλνουν χωρίς καν να το ζητήσω εγώ βιντεάκια ξανά και ξανά οι νέοι τους γατογονεις!!)

About