μα πως γίνεται οι σχολές με 8.000 μόρια στο τρίτο πεδιο να έχουν έβε 9.84;
2026-06-26 18:12:58
67
Bakaroon :
ΤΙ ΕΛΆΧΙΣΤΗ 10.48 ΡΕ😭🙏
2026-06-26 14:54:39
41
evi :
Πάμε δυνατά για του χρονου🥰
2026-06-26 12:57:04
38
user525171819199191 :
Εγω δηλαδη θα μεινω εκτος σχολων με 10325 απο 2ο πεδιο;
2026-06-27 08:46:18
2
Γιώργος Φαρόπουλος :
Σε μια σχολή που είναι και στο 2ο και στο 4ο τι γίνεται ;
2026-06-27 08:01:47
1
titi :
Η κόρη μου στο 3ο πεδίο από ΓΕΛ συγκέντρωσε 9800τι γίνεται;;;;
2026-06-26 10:37:15
1
Ptsr Sofia :
εκτίμηση για τά ΕΠΑΛ;
2026-06-26 21:02:01
2
Αθανασία :
Πείτε μας κ για τα ΕΠΑΛ, ευχαριστώ.
2026-06-26 14:15:17
8
Στρατηγός :
15.71 ΕΒΕ στις περισσότερες πολυτεχνικές!!!
2026-06-26 14:34:06
7
🌺Gigi🌺 :
αυτό ισχύει και για το ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο??
2026-06-26 10:58:09
1
Nick :
οι σχολες που εχουν 1.20 παει κοντα στο 16 δλδ ελεος
2026-06-26 13:57:02
3
nikosvlyssidis :
Στο επαλ
2026-06-26 10:29:24
5
Koutras :
Για τα αθλήματα ;
2026-06-26 17:01:30
1
Βασω Καραδημα :
ποια είναι η εκτίμηση για τα σωματα ασφαλείας;
2026-06-26 10:53:40
3
Efi :
Για επαλ
2026-06-26 17:31:34
0
rouladavanellou :
μα μας πείτε κ για το ΕΠΑΛ.
2026-06-26 19:32:47
1
Nene :
Από αυτά τα 4 ποιος είναι ο μέσος όρος,;;
2026-06-27 06:01:54
0
Sofi@ P@tr@ki :
μπορείτε να μας ξανά εξηγήσετε τι είναι και πως βγαίνει η εβε? πως γίνεται να πιάνεις τα μόρια και οχι την εβε? και το αντίστοιχο...
2026-06-26 21:59:00
1
Γεωργια Πολυχρονακη :
Μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας προσωπικά για προσανατολισμό και σχολές πριν το μηχανογραφικό;
2026-06-26 12:53:24
0
user9650148502438 :
για σμυν μπορείτε να μας πείτε ;
2026-06-26 14:24:29
0
despina ioannidou :
Για ΕΠΑΛ;
2026-06-26 13:44:26
0
mariaa :
έχω απόκλιση 0,16 από την σχολή που θέλω υπάρχει περίπτωση να περάσω;;
2026-06-27 14:26:37
0
Μ M :
Κάποια εκτίμηση για τις ιατρικές; Θ ανέβουν;
2026-06-27 06:24:50
0
Maria Karagiannidou :
η κόρη μου από 3ο πεδίο έχει 11600 μόρια. Ήθελε να ασχοληθεί με βιοτεχνολογία. Τι μας συμβουλεύεις; Υπάρχουν σχολές που μπορεί να δηλώσει για να μπορεί να ανοίξει με κάποιο τρόπο βιολογία αργότερα; Ιδανικά Αθηνα
2026-06-26 15:48:57
0
tsikicat :
απογοητευτικαμε😁😁😁
2026-06-26 11:19:47
0
To see more videos from user @kotios.konstantinos, please go to the Tikwm
homepage.