استغفر الله العظيم واتوب إليه
لا إله إلا أنت سبحانك اني كنت من الظالمين
سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله والله اكبر ولاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم
2026-06-26 19:31:23
1
SAMI6534 :
اللهم صل وسلم علا نبينا محمد
2026-06-26 21:46:44
1
ابو السيد العرباوي :
ممكن حضرتك ياشيخ تيجي تخطب في المسجد بتاعنا🥰
2026-06-26 16:45:54
1
AHMED :
2026-06-26 13:08:44
1
الفارس المدمر :
صلو على محمد 😇😇😇
2026-06-26 13:10:59
2
jo :
ياشيخ الموسيقى أو ال ماسك الصفحه ياريت بلاش موسيقي
2026-06-26 20:23:03
1
ياسر الحمادي ابوآيه :
استغفر الله العظيم واتوب إليه
لا إله إلا أنت سبحانك اني كنت من الظالمين
سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله والله اكبر ولاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم
2026-06-26 10:31:25
2
طارق يوسف :
بحبك في الله يا شيخ
2026-06-26 19:50:56
0
فؤاد الحلوسي :
اللهم اغفر لي ما تقدم من ذنبي وما تأخر
2026-06-26 11:43:40
1
راجيه الفردوس :
بلاش الموسيقى
2026-06-26 17:36:02
0
ahmed maher :
ربنا يصلحالك حبيبنا يا شيخ احمد
2026-06-26 22:15:06
0
Hassouna Hamada :
اقسم برب العزه اقسم برب العزه انا يا شيخ احمد احب اسمع قصصك قصصك تدخل جوه دماغي
2026-06-26 20:07:59
0
الزملكاوى :
بحبك فى الله
2026-06-26 17:35:27
0
محمد الصقر الجارح :
سبحان الله الحمدلله يارب انت كريم يارب 🤍🤲
2026-06-26 17:39:14
0
Nour ❤️☺️ :
لا اله الا الله
2026-06-26 10:32:53
0
شوقي الخير مامور :
افتح التنزيل
2026-06-26 11:01:34
0
ابو مليكه :
أستغفر الله العظيم و اتوب اليه عدد خلقه ورضا نفسه وزنه عرشه ومداد كلماته
2026-06-26 14:33:43
0
ابو كيان :
السلام عليكم والله انا نفسي اسمع صوتك اتواصل معاك على الموبايل ♥️♥️🥰
2026-06-26 23:29:37
0
مصطفى :
عارف يا شيخ احمد والله الازمه صعب جدا عليا خايف اياس من رحمه الله
2026-06-26 20:27:19
0
Mohab AwaaD :
بحبك ف الله ياشيخنا
2026-06-26 22:47:51
0
جنه الرحمن :
انت لازم ترد على ايه
طب ما تشال عندي امانه 70 الف جنيه واتسرقوا مني اقسم بالله انا في مصيبه رحت شغل 19 يوم وجيت ما لقيتش الفلوس لقيت الفلوس اتسرقت ازاي مش عارفه انا عايزه ارجع الامانه عمال اعيط وادعي ربنا ومش لاقي حد يساعدني ليه الفلوس تتسرق من عندي وهي متشاله امانه انا مش عارفه اعمل ايه انا في مصيبه قبليها اخواتي الثلاثه اتحبسوا قبليها جوزي مات قبليها الشقه بتاعتي اتباعت هو انا ليه الوحيده اللي البلاء عندي بيجي اكبر من الثاني انا مش عارفه ليه
2026-06-26 17:25:56
0
احمد :
ياشيخ أحمد انا حالي صعب اوي وعليا ديون ونفسي حد يقف معايا انا كنت بعمل غلطات كتيرا بس الحمد لله من ساعت متجوزت ومش بعمل حاجه تغضب ربنا بس بجد انا تعبان اوي ومراتي حامل والدنيا صعبه اوي معايا اقسم بالله لو في حد يقف جمبي يبقا جزا الله كل خير
2026-06-26 18:53:55
0
To see more videos from user @ooll648, please go to the Tikwm
homepage.