سلام دکتر.من ۴۰سالمه دور بینم خوبه ولی نزدیک بین رو خوب نمبینم
2026-06-27 10:50:57
0
yada :
سلام خوبین سلامتین ضعیفی چشم اگر مادرزادی باشد چی میشه جواب بدید
2026-06-28 13:26:50
0
. :
سلام دکترجان من وخانمم مشکل نزدیک بینی داریم
2026-06-28 15:14:48
1
Yomna_sh :
سلام من دور رو می بینم نزدیک رو نوشته ریز باشه نمی بینم
2026-06-28 16:14:20
0
Hiwa Moghadam :
سلام دکتر جان.مشکل من پیر چشمیست
2026-06-27 10:13:22
0
Karim :
@Karim:من مشکل آستیکمات دارم لطفن کمکم کنید و45 سال سن دارم 35 ساله عینک میزنم
2026-06-28 14:14:21
0
hamid sangeezadah :
سلام دکتر جان مشکل نزدیک بینی داریم
2026-06-28 17:32:04
0
ahmad ali :
سلام اقا دکتور من نزدیک بینم خوب نیست.
2026-06-28 16:10:57
0
ÂŁĮ-:PGR) :
دور بين چشمم ضعیف است
2026-06-28 13:46:45
0
Abdulghafor sarshar :
من نزدیک رو خوب نمی بینم
2026-06-28 14:24:41
0
Cavad Bagiri :
سلام آقای دکتر وقت بخیر
من چشام آستیگمات هست الان هم که سنم از ۴۰ و گذشته پیر چشمی گرفتم عینک و درمیارم گوشی و خوب میبینم کلی عینک میزنم تار میبینم به تازگی عینکم و عوض کردم این تار بینی زیاد شده
2026-06-28 14:25:44
0
Hayatullah Meer :
من نزدیک را خوب نمیبینم
2026-06-26 21:48:50
0
علی دلاور :
سلام دکتر من دوربینیم خوبه ولی نزدیک بینیم ضعیف هست
2026-06-27 15:37:59
1
navoi_restaurant_1 :
سلام من نزدیک را خوب نمیبینم و عینک رادرچشم میکنم موبایل نگاه میکنم بعد از نیم ساعت چشمم اب میزند
2026-06-28 10:56:16
0
nazir almas :
نزدیک بین من بی حد خراب شده حتی موبایل را دیده نمیتوانم بدون عینک و سن 47
2026-06-28 17:57:41
0
Aman Ullah :
سلام داکترجان من 42سالم است نزدیک بینم ضعیف است تازگیها دوربینم هم کمی ضعیف شده
2026-06-28 14:31:25
1
foaziarahimi3 :
مشکل من هم دور بینی است هم نزدیک بینی
2026-06-28 12:37:44
0
Soheyla Rami :
سلام دکتر بنده پیر چشمی دارم
2026-06-28 11:32:00
0
Fazila Hussaini :
سلام آقای دکنور مهربان خودم 50 سالمه نزدیک بینم خیلی ضعیفه و پسرم 23 سالشه از کودکی دور بین و نزدیک ببینش ضعیفه چیکار کنم لطفآ معلومات و درمانش را بگوید ممنون میشم.
2026-06-28 12:49:38
0
To see more videos from user @zulmai01, please go to the Tikwm
homepage.