Doe dit nou niet, vind je filmpjes vaak best scherp. Dit is juist wat we niet nodig hebben. Gewoon lekker portje voetbal kijken. Gaat Marokko door, gewoon gefeliciteerd zeggen en succes verder. Is het ondersom, ook gewoon blij zijn en door naar de volgende pot….Er is al genoeg “politiek”, laat het maar gewoon eens echt om voetbal gaan.
2026-06-26 18:04:25
5
N8W8 :
Marokko-suriname gaat soiezo een mooie wedstrijd worden.
2026-06-26 17:53:04
6
bades2021 :
Ik ben Marokkaan en ik ben Holland Marokkaan. Ik leef al 42 jaar in Holland. Mijn kleinkinderen zijn ook Hollanders maar ik ben voor degene die goed speelt. Marokko of Holland als Marokko wint dan ga ik feest vieren. En als Nederland wint ga ik ook dubbel feest vieren omdat ik leef hier is hier Nederland is hier klaar. Mijn keuze.
2026-06-26 14:37:07
12
Rachid :
Kan iemand kiezen tussen vader en moeder........?
2026-06-26 13:08:54
14
Nouna :
Fiftyfifty , alleen vanwege de tweets van wilder toch meer voor Marokko 🇲🇦
2026-06-26 12:42:01
25
user6377506603198 :
Als Nederland wint is prima als Marokko wint is prima
2026-06-26 13:28:02
33
sebastianomesiti58 :
Ik als Italo Belg ben voor Marokko ✌️✌️✌️
2026-06-26 17:32:01
11
James :
Moge de beste winnen, omdat het spel zo werkt.
2026-06-26 13:19:17
23
training_zuid :
Ik ben Marokkaans en woon in Nederland. Mijn kinderen zijn hier geboren. Eerst juich ik voor Marokko, en als Marokko verliest, dan voor Nederland.
Ik hoop vooral dat het een mooie wedstrijd wordt en dat de beste wint.🇲🇦🇳🇱
2026-06-26 14:33:24
17
Wickie de la Haye :
Goed gezegd dankjewel 👍🥰
2026-06-26 12:08:02
22
soaya :
ik ben voor marokko!!!!!!!
2026-06-26 17:43:01
7
tiroler46 ✝️✝️ :
Helemaal gelijk!! ❤️🙏
2026-06-26 14:45:41
8
𝐙𝐚𝐡𝐫𝐚𝐚 🧕🏻🌙 🧝🏻♀️ :
Ja, ben dus half Nederlands en half Marokkaans.. HAHA 🇳🇱🇲🇦 Viva Hollandia en Dima Maghrib :) Ben benieuwd. Hoop dat we ons allemaal kunnen gedragen, want het is juist hartstikke leuk dit 🧡
2026-06-26 12:47:12
12
Souk Bledi :
Spoken !!!!!❤️
2026-06-26 16:06:16
1
Sara :
2026-06-26 13:41:12
5
m.mauritsvos :
Als je in Nederland geboren bent als Marokkaan ben je toch voor Marokko? Zou ik doen. Ik hoop op een prachtige wedstrijd, may the best win. Daarna lief zijn voor elkaar ☺️☺️
2026-06-26 16:20:42
9
ketama :
Ben. Voor Marokko 💪👍 en als Nederland. Wint ook goed allebei dus sowieso naar kwartfinales
2026-06-26 16:50:22
5
Ser :
Mensen van het goede leven, het is een spel “distraction” blijf focussen op wat het echt er toe doet!!
2026-06-26 12:26:28
15
ⵃⴰⵙⴰⵏ 🇲🇦 :
Moge de beste winnen ،
Respect voor iedereen.
2026-06-26 14:54:32
7
oetty🚀🚀🚀🚀 :
door die vooroordelen wil ik ook wel voor Marokko zijn dus loyaliteit moet van twee kanten komen
2026-06-26 13:56:47
5
To see more videos from user @anisjadib.nl, please go to the Tikwm
homepage.