@anisjadib.nl: #wk #marokko #nederland #liefde #passie

Anisjadib.nl
Anisjadib.nl
Open In TikTok:
Region: NL
Friday 26 June 2026 11:40:59 GMT
34483
1765
373
437

Music

Download

Comments

oum_noortje
Oumnoor :
Ik ben 100% Marokkaans, maar ik steun beide landen. Het gaat mij om de verbinding en de menselijkheid die we samen delen.
2026-06-26 11:51:58
20
yasmin4566u
yasmin :
We hebben zowieso feest of NL of Marokko wint. 🥳🇲🇦🇳🇱
2026-06-26 12:14:24
45
acom807
abdel ar :
dimma morocco atlas lions 🎗🇲🇦🇳🇱🎗🇲🇦🎗🇲🇦🎗♓️🎗♓️🇲🇦🎗🇲🇦🎗🇲🇦🎗🇲🇦🇳🇱🎗🇳🇱🎗🇳🇱🌋🦁💪⚽️🏆
2026-06-26 16:55:34
3
user512727524333
Apple User725742352 :
Doe dit nou niet, vind je filmpjes vaak best scherp. Dit is juist wat we niet nodig hebben. Gewoon lekker portje voetbal kijken. Gaat Marokko door, gewoon gefeliciteerd zeggen en succes verder. Is het ondersom, ook gewoon blij zijn en door naar de volgende pot….Er is al genoeg “politiek”, laat het maar gewoon eens echt om voetbal gaan.
2026-06-26 18:04:25
5
n8moha
N8W8 :
Marokko-suriname gaat soiezo een mooie wedstrijd worden.
2026-06-26 17:53:04
6
bades2021
bades2021 :
Ik ben Marokkaan en ik ben Holland Marokkaan. Ik leef al 42 jaar in Holland. Mijn kleinkinderen zijn ook Hollanders maar ik ben voor degene die goed speelt. Marokko of Holland als Marokko wint dan ga ik feest vieren. En als Nederland wint ga ik ook dubbel feest vieren omdat ik leef hier is hier Nederland is hier klaar. Mijn keuze.
2026-06-26 14:37:07
12
user9114392350299
Rachid :
Kan iemand kiezen tussen vader en moeder........?
2026-06-26 13:08:54
14
nanaabousse
Nouna :
Fiftyfifty , alleen vanwege de tweets van wilder toch meer voor Marokko 🇲🇦
2026-06-26 12:42:01
25
user6377506603198
user6377506603198 :
Als Nederland wint is prima als Marokko wint is prima
2026-06-26 13:28:02
33
sebastianomesiti58
sebastianomesiti58 :
Ik als Italo Belg ben voor Marokko ✌️✌️✌️
2026-06-26 17:32:01
11
jamesstory
James :
Moge de beste winnen, omdat het spel zo werkt.
2026-06-26 13:19:17
23
sosoidrissi1
training_zuid :
Ik ben Marokkaans en woon in Nederland. Mijn kinderen zijn hier geboren. Eerst juich ik voor Marokko, en als Marokko verliest, dan voor Nederland. Ik hoop vooral dat het een mooie wedstrijd wordt en dat de beste wint.🇲🇦🇳🇱
2026-06-26 14:33:24
17
wickiedelahaye
Wickie de la Haye :
Goed gezegd dankjewel 👍🥰
2026-06-26 12:08:02
22
soaya0508
soaya :
ik ben voor marokko!!!!!!!
2026-06-26 17:43:01
7
tiroler45
tiroler46 ✝️✝️ :
Helemaal gelijk!! ❤️🙏
2026-06-26 14:45:41
8
zahraa_nour
𝐙𝐚𝐡𝐫𝐚𝐚 🧕🏻🌙 🧝🏻‍♀️ :
Ja, ben dus half Nederlands en half Marokkaans.. HAHA 🇳🇱🇲🇦 Viva Hollandia en Dima Maghrib :) Ben benieuwd. Hoop dat we ons allemaal kunnen gedragen, want het is juist hartstikke leuk dit 🧡
2026-06-26 12:47:12
12
soukbledi
Souk Bledi :
Spoken !!!!!❤️
2026-06-26 16:06:16
1
sarawjb
Sara :
2026-06-26 13:41:12
5
m.mauritsvos
m.mauritsvos :
Als je in Nederland geboren bent als Marokkaan ben je toch voor Marokko? Zou ik doen. Ik hoop op een prachtige wedstrijd, may the best win. Daarna lief zijn voor elkaar ☺️☺️
2026-06-26 16:20:42
9
ketama041
ketama :
Ben. Voor Marokko 💪👍 en als Nederland. Wint ook goed allebei dus sowieso naar kwartfinales
2026-06-26 16:50:22
5
s3r._1
Ser :
Mensen van het goede leven, het is een spel “distraction” blijf focussen op wat het echt er toe doet!!
2026-06-26 12:26:28
15
hassanbelgium6
ⵃⴰⵙⴰⵏ 🇲🇦 :
Moge de beste winnen ، Respect voor iedereen.
2026-06-26 14:54:32
7
oetty05
oetty🚀🚀🚀🚀 :
door die vooroordelen wil ik ook wel voor Marokko zijn dus loyaliteit moet van twee kanten komen
2026-06-26 13:56:47
5
To see more videos from user @anisjadib.nl, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About