لماذا بتحب الدرما في كاس العالم 2006 فاز البرازيل غلى اليابان 4-0
2026-06-26 13:59:31
77
Youssef Mohammed :
شامم ريحه فوز اليابان
2026-06-26 14:32:07
60
💙⚜️Yahia⚜️♥️ :
سانتانا هو رافينيا😁
2026-06-26 12:31:12
30
MOSAYF :
كيف اشوفها انا
2026-06-26 19:46:42
7
زيــ🥷🏻ــاد//𝒁𝒚𝒂𝒅 :
يسطا انا 2009 و حافظ الكرتون تسعينات ايه😂
2026-06-26 17:43:14
12
ziziipour⚽️ :
هاتريك فيني علي اليابان و ارجعولييييي
2026-06-26 15:42:56
12
Mahmoud hazem :
ليه يسطا ٤ دقايق علي حاجه زي كدا
2026-06-26 23:25:40
2
omer7 :
انا هشجع اليابان بسبب كابتن تسوباسا وblue lock
2026-06-26 16:00:03
7
žŷěđ ♥️✨ :
وفي الاخر 5/0 لي البرازيل 😂
2026-06-26 18:20:12
7
Mohammed Afify :
هي مش اتلعبت ف دور المجموعات ٢٠٠٦ ؟
2026-06-26 13:28:10
18
Omar7 :
بس اهم ماتش هو البرتغال والارجنتين لو اتلعب
2026-06-26 12:34:39
14
52269903379 :
هي هتبقى امتي المبارة
2026-06-26 12:15:46
5
عمر :
مباراة خياليه والله ممتعه بتكون واتوقع البرازيل بتفوز بطلوع الروح
2026-06-26 22:41:34
2
Mr.A :
صديقي لعبت اليابان والبرازيل كاس العالم 2006 في دوري المجموعات وفازت البرازيل 4-1 وسجل اهداف البرازيل رونالدو (هدفان)
* جونينيو بيرنامبوكانو
* جيلبرتو
هدف اليابان * كيجي تامادا
2026-06-26 22:21:59
1
Abo Yousef :
طيب واللي صارت في 2006 مع اقوى تشكيله للبرازيل 😂
2026-06-26 22:52:13
2
M.Elsedawy👨💻 :
تسوباسا مين يابويا انا مش معترف غير بكابتن ماجد ومش جيل ال90 بس انا 2007 وسامع اجزاء المسلسل كلها
2026-06-26 15:35:08
1
To see more videos from user @mokhalifa6, please go to the Tikwm
homepage.