وطندار گرمی اروپا یا فرانسه موقتی است لیکن دوبی ۱۱ ماه گرمی است مه خودم دردبی زندگی کدیم میفهمم که چی گپ است خدا نشان نته خیلی گرمه
2026-06-26 18:06:26
8
KHayroo _AMINI :
ماش هم نگفتی 😂4000€ ماش کم ترین 2000€ دوبی ماشش 400$
2026-06-27 12:19:34
1
ALMASE :
۴۶درجه است فرانسه
2026-06-27 20:39:43
0
Safdari :
ببين كه از ما چند درجه است همين حالا ساعت ٥ بجه🤣
2026-06-27 00:06:41
2
𓄂Shams.Noor𓆺 :
40 درجه است در فرانسه کاکا اما حس گرامی 70درجه است فهمیدی 😏
2026-06-26 14:01:08
4
Hemat :
۴۳ درجه بود در شهر که من زندگی میکردم شیر می خوانی
2026-06-26 21:41:08
2
Cihangir🤴🐊 :
2026-06-27 14:43:41
3
Croush :
خوش باشی وطندار
2026-06-28 00:26:47
1
Shahmohammad Ahmadi :
ساعت کاری در دبی چند ساعت است
2026-06-26 17:29:35
1
POMAH :
این معلومات را از اوروپا از کجا گرفتی ؟؟ در اوروپا چند هفته گرمی می شود اول باز اگر بسیار گرم بود رخصت می کند و دیگر این همان رخصتی را هم برایشان پول می دهد آقای محترم لطفا معلومات تان را درست تر فرماید 😅
2026-06-27 19:25:51
1
M Frogh :
2026-06-26 17:35:53
4
M omid roye :
سلام برادر عزیز
2026-06-27 08:05:48
1
Askari :
آرام باشی وطندار ❤️
2026-06-27 06:51:40
1
Farhid :
🤣
2026-06-26 22:17:53
2
Zamir Dinarkhil :
دوبي ئ 🙈
2026-06-26 19:32:42
1
Milad4D🇩🇪 :
اروپا در نیم کره شمالی است و زمین نزدیک تر به آفتاب است دلیل گرمی زیاد هم ای است
2026-06-26 23:17:11
1
Roman :
گپ ده آب یخ نیست 😹😹😹
2026-06-26 19:17:41
1
fouad :
۴۱ درجه در شار دوسلدورف آلمان در گرفتیم از گرمی
2026-06-26 18:52:17
2
bilalahmadzai121 :
کاکا جان 33نه 40درجه است باز بیا در رستورانت کار کنم تا 60درجه است
2026-06-26 17:03:20
1
Poya Safi 🌿❤️ :
گرمی مناطق خشکه و ریگزار با گرمی مناطق مرطوب و شرجی متفاوت است
2026-06-27 07:02:13
1
To see more videos from user @noor.aga1, please go to the Tikwm
homepage.