@noor.aga1:

nooraghanoori6
nooraghanoori6
Open In TikTok:
Region: AE
Friday 26 June 2026 12:27:59 GMT
91943
2925
176
192

Music

Download

Comments

faridkabul1
Farid Ahmad :
گرمی اروپا با گرمی اسیاه فرق داره
2026-06-26 21:17:32
28
free_viewing1
Free viewing :
دستم در آلو نمی رسه آلو ترشه
2026-06-26 14:00:48
37
jhanipvhzsq
Mila :
اگر بچشم چیزی را ندیدی هیچ وقت قضاوت نکن.
2026-06-26 14:11:15
5
sihocmztejh
M Reza :
وطندار گرمی اروپا یا فرانسه موقتی است لیکن دوبی ۱۱ ماه گرمی است مه خودم دردبی زندگی کدیم میفهمم که چی گپ است خدا نشان نته خیلی گرمه
2026-06-26 18:06:26
8
khayrullah_amini
KHayroo _AMINI :
ماش هم نگفتی 😂4000€ ماش کم ترین 2000€ دوبی ماشش 400$
2026-06-27 12:19:34
1
almase420
ALMASE :
۴۶درجه است فرانسه
2026-06-27 20:39:43
0
zee.safdari
Safdari :
ببين كه از ما چند درجه است همين حالا ساعت ٥ بجه🤣
2026-06-27 00:06:41
2
shams_noor_786
𓄂Shams.Noor𓆺 :
40 درجه است در فرانسه کاکا اما حس گرامی 70درجه است فهمیدی 😏
2026-06-26 14:01:08
4
abdulsamadhrmat
Hemat :
۴۳ درجه بود در شهر که من زندگی میکردم شیر می خوانی
2026-06-26 21:41:08
2
menbazar.khalili7
Cihangir🤴🐊 :
2026-06-27 14:43:41
3
croush3
Croush :
خوش باشی وطندار
2026-06-28 00:26:47
1
shahmohammad.ahma12
Shahmohammad Ahmadi :
ساعت کاری در دبی چند ساعت است
2026-06-26 17:29:35
1
rrroman187
POMAH :
این معلومات را از اوروپا از کجا گرفتی ؟؟ در اوروپا چند هفته گرمی می شود اول باز اگر بسیار گرم بود رخصت می کند و دیگر این همان رخصتی را هم برایشان پول می دهد آقای محترم لطفا معلومات تان را درست تر فرماید 😅
2026-06-27 19:25:51
1
mohammad.frogh7
M Frogh :
2026-06-26 17:35:53
4
omidroya1
M omid roye :
سلام برادر عزیز
2026-06-27 08:05:48
1
askari_m4d
Askari :
آرام باشی وطندار ❤️
2026-06-27 06:51:40
1
farhid462
Farhid :
🤣
2026-06-26 22:17:53
2
dinarkhilsahib
Zamir Dinarkhil :
دوبي ئ 🙈
2026-06-26 19:32:42
1
milad4d1
Milad4D🇩🇪 :
اروپا در نیم کره شمالی است و زمین نزدیک تر به آفتاب است دلیل گرمی زیاد هم ای است
2026-06-26 23:17:11
1
roman.afg01
Roman :
گپ ده آب یخ نیست 😹😹😹
2026-06-26 19:17:41
1
vawads
fouad :
۴۱ درجه در شار دوسلدورف آلمان در گرفتیم از گرمی
2026-06-26 18:52:17
2
bilalahmadzai121
bilalahmadzai121 :
کاکا جان 33نه 40درجه است باز بیا در رستورانت کار کنم تا 60درجه است
2026-06-26 17:03:20
1
poyasafi
Poya Safi 🌿❤️ :
گرمی مناطق خشکه و ریگزار با گرمی مناطق مرطوب و شرجی متفاوت است
2026-06-27 07:02:13
1
To see more videos from user @noor.aga1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About