batman eğitim ve araştırma hastanesi yoğun bakımda hastalara kötü davraniyorlar
2026-06-27 14:34:24
5
user6811312643261 :
yuh artık Batman'a ne oluyor ya yazıklar olsun size Allah sizin belanızı versin Bir Batmanlı olarak utanıyorum Batman'dan 😔😔😔😔
2026-06-27 05:32:05
6
Ömer :
Batman bölge hastanesindeki yoğun bakımlarda da denetim yapılmalı, yoğun bakıma yatan orta yaş ve yaşlılardan çook şikayet geliyor. Yoğun bakıma girip çıkanlar kötü muamele gördüklerini çookça dile getiriyorlar. Onları kimse cidiye almıyor.Ne olur onlarında seslerini duyun🥺
2026-06-27 12:51:53
2
@mavii.umutt :
Bölge hastanesinin yoğun bakım ünitesinde annem bir hafta kaldı,çıktıktan sonra hep onlara ne kadar kötü davrandığını söyledi denetim olmadığı için kimse bu sorunu çözmüyor.
2026-06-27 17:57:02
0
To see more videos from user @bayram.ayhan.official, please go to the Tikwm
homepage.