@tamo.jan.abrahimi: امروز یک سال شد که با آمدنت دنیا قشنگتر شد، آسیه جانِ نازِ عمه! 🥹❤️ اولین تولدت مبارک، فرشتهی کوچولوی من. الهی همیشه سالم، خوشحال و خندان باشی و خداوند بهترین قسمتهای دنیا را نصیبت کند. آرزو دارم قدمبهقدم با عشق و آرامش بزرگ شوی و هیچوقت غم به دلت راه پیدا نکند.🤍 عمه جان خیلی خیلی دوستت دارد . قربان آن صورت ناز و خندههای شیرینت بروم. انشاءالله صد ساله شوی و هر سال تولدت را در کنار عزیزانت با خوشی جشن بگیری تولدت مبارک، عشق کوچولوو 🎂🎈🤍🧸