الفديو دا جه صدفه كدا ازاي ..؟ المفروض ان النهارده كان هيبقا خطوبتي ..!
حلوة الصدفه دي
2026-06-26 20:23:20
55
Doaa'🌺 :
بس مش عارفه ابطل تفكير ولا مرتاحه....
2026-06-26 22:52:31
11
Its..brahim :
فرحها يوم 7/1 الجاي
2026-06-27 02:12:29
1
. :
فعلاً، قلوبنا لا تستحق أن تعيش عذاباً لا يرضي الله. كلمات من القلب الحمد لله دائماً وأبداً، القادم أجمل بإذن الله.كل شيء نصيب، والرضا بالقضاء والقدر هو سر راحة البال.
2026-06-26 13:21:20
17
Dr.Amany Elzeny👩⚕️ :
بس انا موجوعه اوي ياحسام رغم ان عارفه انه خير
2026-06-26 19:31:55
11
Ayosha 😊 :
تعبانه اووووووووي ومش عارفه اكمل حياتي💔
2026-06-26 22:47:11
6
🦋قصص اروى🦋 :
المشكلة مش كده المشكلة ان بعد الحب ده كله يبقا مع حد غيري وجع قلب والله خطوبته كمان خمس ايام قلبي بيتعسر من جوا💔
2026-06-27 00:50:20
4
Esraa66 :
الحمد لله والله كله خير 🥺
2026-06-26 23:48:24
1
❤️🩹 :
الحمدلله 💔
رب الخير لا يأتي الا بالخير ربنا يسعده ف حياته ويكتبلو كل الخير بعد حب 7 سنين وخطوبتنا مكملتش ومكنش لينا نصيب اننا نكمل سوا صعبه ع قلبي اوى 3 سنين ومش قادره اتخطى وجع قلبي وقتها ومش قادره اتخطاه بس ربنا يسعده يارب ويكرمه ويراضيه زى ماكان بيراضيني 😭💔