يا اسطى 150 جرام بعد السوى يعني على الخمس سندوتشات ب 750 جرام يعني كيلو البانيه قبل السوا انت كيلو ونص وبالاضافه على ان انت بتقول 70 جرام بروتين فهو صح لكن هتحط في الساندوتش 240 جرام بناه 5×240=1200 بناه =75 بروتين
2026-06-26 14:09:09
16
Zizoo :
✨طويل وعريض✨
2026-06-26 14:18:41
2
Dr.Ahmed 🥼🔬 :
اسم البرنامج اي
2026-06-26 19:10:05
0
꧁𝑺𝑯𝑨𝑳𝑨𝑩𝑰꧂ :
عاش
2026-06-26 13:15:00
2
آل ضياء :
ممكن تحط فلفل الوان كمان هتزيد الكميه ممكن الضعف
2026-06-26 21:56:13
0
🚬 :
ممكن اسم تطبيق السعرات الحرارية
2026-06-26 21:13:18
0
gemmy :
الماكروز طيب
2026-06-26 13:52:50
0
ماشا والدب :
اسم البرنامج اللي بتدخله الكالوري
2026-06-26 19:26:36
0
بحـر||𝔅𝔞𝔥𝔯⁸ :
ايه الحلوه دي ياعم؟ 😂
2026-06-26 13:16:42
1
آروىٰ♥️ :
جربتها بجد حلوة اوي ❤️شكرا ليك والله انقذتني😂🥰
2026-06-26 21:30:27
0
fofa :
العيش فيه كام كالوري
2026-06-26 19:38:15
0
7aBiBaAa.a🪬 :
انا مش فاهمه حاجه بس هسمع كلامك وهلاص
2026-06-26 20:21:56
0
ايـــهاب🦅 :
✨بيبظ ويلظ✨
2026-06-26 13:37:09
0
Tomas youssy :
حد خد بالو أن اترزعنا اعلان في النص 🙃
2026-06-26 23:52:29
0
Aly Amr :
ياعم بطل فوجررر شويه بقي 🔥❤️
2026-06-26 14:19:57
0
Muhammed Hilal🇹🇷🤍 :
خمس اياااام 😂😂 ده بالنسبه ليا استفتاح 😂😂
2026-06-26 20:11:03
0
꧁ملك الظل꧂ :
ينفع احط معاهم موتزاريلا
2026-06-26 22:20:35
0
H :
فين الاسكوبين واي بروتين😂
2026-06-26 14:43:23
0
Youssef Essam :
يكوتش شايفك مركز اوي للوجبات التنشيف والبروتين العالي باصي اي حاجه للتضخيم والكارب
2026-06-26 14:54:08
0
♡ 𝑬𝒗𝒆𝒍𝒚𝒏♡ :
مش عيش التورتلا ممكن يشف لما اعملوا واخزنو
2026-06-26 14:19:53
0
To see more videos from user @seifwaleed_01, please go to the Tikwm
homepage.