و همیشه بعدش بهم ثابت میشه که سکوت بهترین یار برای منه
2026-06-26 20:13:14
8
- :
هیچ وقت جرعتشو پیدا نکردم که راجب مشکلاتم با یکی حرف بزنم...
2026-06-27 20:50:57
4
Melina :
خیلی بده
2026-06-26 14:50:20
4
⭐️ :
بخاطر همین دیگه سکوت میکنم
2026-06-26 17:21:11
3
Alvin :
چرا حس بد؟ 😭
من همیشه همه بدبختی های زندگیمو به ادمی که کلا یه روزه میشناسمش میگم و هیچ حس بدی ندارم 😭
2026-06-26 15:03:25
1
vingi☀️ :
2026-06-26 15:57:17
1
Hanei :
وای
2026-06-26 13:55:36
1
Maria.mm87 :
وقتی میفهمی اصلا براش مهم نبوده<<<<
2026-06-27 10:55:37
1
nazgol :
وای من همیشه
2026-06-26 17:52:46
1
༈ ̟𝐴࣪𝑦𝑙࣭𝑖𝑛๋𖢷۪ :
بنظرم حس خوبیه
2026-06-28 18:53:54
0
𝓥𝓲𝓪𝓷𝓪 :
و بعد عین سگ پشیمونمممممم
باید لال شممم
2026-06-28 00:24:39
1
maral :
خاستم بگم وقتی کسی به من حرفی میزنه بعدش اصلا کاری نمیکنم که پشیمون شه یا حس بدی بگیرهههه خودمو میزارم جاش و با تمومه وجودم درکش میکنم و اگه ناراحت یا نیاز داشتید با کسی حرف بزنید میتونید با من حرف بزنید توتفرنگیااا🫂😭دلم خاست اینو بگم نمیدونم:))🤏🏻🤏🏻🤏🏻
2026-06-28 01:23:39
0
𝓚𝓸𝓸𝓴𝔂..:) :
اونم همشو جار زد
2026-06-26 22:54:52
2
shrek_pretty :
حس میکنم لو دادن احساسات و چیزای زندگیم فقط باعث نابودی خودم میشه، تنها کسی که میتونم بهش چیزامو بگم مامانمه
2026-06-27 15:29:00
1
To see more videos from user @liitttlefox, please go to the Tikwm
homepage.