@lostintonotes: تاکسیکا و بچه سالا میتونن فشار بخورن😂 بشینید سرجاتون بزارید لذت ببریمم از کامبکا این کاراتون مزاحم لذت بردن ماهم شدههه. منو این همه خوشبختییییی محالهههه البته اگه دو دقیقه بعضیا بزارن تر نزنن تو اعصابمون. . . اره خلاصه از حالتوننن بگید با این حجم از کامبک چه میکنید؟😃 #BTS #btsarmy #Ateez #skz #kpop

ʟᴏsᴛɪɴɴᴏᴛᴇs
ʟᴏsᴛɪɴɴᴏᴛᴇs
Open In TikTok:
Region: IR
Friday 26 June 2026 14:18:55 GMT
1620
409
46
7

Music

Download

Comments

nooshinyj
𝑵𝒐𝒗𝒂 :
ولی ما انجینا:)))😭
2026-06-27 15:24:23
0
armystayengen1997
¤ Victor ¤ :
به عنوان آرمی و استی خوشحال ترینم به عنوان یک انجین یک تیمارستانی افسرده ام
2026-06-27 18:19:09
15
minnani78
min :
حقققققققققققققق، حالم خرااااببب نمیتونم دیگه هندل کنمم
2026-06-26 14:23:09
5
may_z87
may_z87 :
آره ✌🏻
2026-06-27 09:19:45
1
kim__suho
بچه گمشده ایتیز هستم :
عررررررررر😭😭😭
2026-06-27 09:39:45
1
heliigogoly77
enteez.lucifer :
ولی ما انجین ها ....
2026-06-27 04:45:00
7
bangtanfan385
☆𝑀𝑎ℎ𝑑𝑖𝑒ℎ☆ :
به عنوان ارمیو مانستیز و مای و کوئر امسال سال منم هس 😭 هم تور جهانی هم فول البوم
2026-06-27 06:06:23
3
taraneh282
𝐋𝐢𝐚☆ :
و به عنوان انجین...امسال سال من نیست..:)
2026-06-26 21:23:43
5
_heavenly.idol
توکا♡ idol protector ♡ :
آرمی، موا و ایتینی ام و واقعا بهترین سال بود ولی انهایپن رو هم دوست داشتم و از این نظر حالم گرفته شده و استری کیدز فن شدید نیستم ولی دوستشون دارم. آیدل هم آهنگ جدیدشون خفن بود. خدایا مولتی فن بودن به شدت سخته🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-06-27 05:24:29
3
noora5947
Noora :
ولی منی که هم آرمیم و هم انجینم نمیدونم سال ننه یا نه😭
2026-06-26 21:55:51
3
elin.abdollahian
اسکیز فن هستم 🙂🤲🏻 :
دیگه بخدا تحمل ندارم 😭😭😭😭 خیلی دارن خوب میشن 😭😭😭
2026-06-26 18:42:28
3
part.jnjujvj
la perla :
منی که هم ارمی ت هم استی م تایید میکنم امسال واقعا سال منههه
2026-06-27 11:45:37
1
baharamini83
Bahar :
من به عنوان یه کیپاپرم موندم بخندم یا گریه کنم...💔
2026-06-27 18:10:37
1
nanathejypxidl
san :
و مانستیز
2026-06-26 22:59:38
1
hasti.najjar30
✧Hasti✧ :
امسالم سال انجینا بود... فقط یکم متفاوت تر بود
2026-06-27 22:18:44
0
kimsua613
Sua :
نمیدونید دیدن این 4 صبح رو دور تند چه خنده داره 💔
2026-06-28 01:24:20
0
mayaalee15
mayalee :
وای بخدا 😭
2026-06-27 16:33:55
1
im_jikooker_13
jeon_kookmin :
به عنوان یه آرمی از همه ی گروها لذت بردم و خوب امسال سال منه👍🏻✨
2026-06-27 16:01:08
3
mani_beygi
MANI_b :
منم ارمی،استی،کوئر،فن انهایپنم ولی واقعا امسال سال بتسه
2026-06-27 10:33:17
1
asadi3503
p :
وای حققق
2026-06-26 18:03:47
1
To see more videos from user @lostintonotes, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About