@lostintonotes: تاکسیکا و بچه سالا میتونن فشار بخورن😂 بشینید سرجاتون بزارید لذت ببریمم از کامبکا این کاراتون مزاحم لذت بردن ماهم شدههه. منو این همه خوشبختییییی محالهههه البته اگه دو دقیقه بعضیا بزارن تر نزنن تو اعصابمون. . . اره خلاصه از حالتوننن بگید با این حجم از کامبک چه میکنید؟😃 #BTS #btsarmy #Ateez #skz #kpop
به عنوان ارمیو مانستیز و مای و کوئر امسال سال منم هس 😭 هم تور جهانی هم فول البوم
2026-06-27 06:06:23
3
𝐋𝐢𝐚☆ :
و به عنوان انجین...امسال سال من نیست..:)
2026-06-26 21:23:43
5
توکا♡ idol protector ♡ :
آرمی، موا و ایتینی ام و واقعا بهترین سال بود ولی انهایپن رو هم دوست داشتم و از این نظر حالم گرفته شده و استری کیدز فن شدید نیستم ولی دوستشون دارم. آیدل هم آهنگ جدیدشون خفن بود.
خدایا مولتی فن بودن به شدت سخته🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-06-27 05:24:29
3
Noora :
ولی منی که هم آرمیم و هم انجینم نمیدونم سال ننه یا نه😭
2026-06-26 21:55:51
3
اسکیز فن هستم 🙂🤲🏻 :
دیگه بخدا تحمل ندارم 😭😭😭😭 خیلی دارن خوب میشن 😭😭😭
2026-06-26 18:42:28
3
la perla :
منی که هم ارمی ت هم استی م تایید میکنم امسال واقعا سال منههه
2026-06-27 11:45:37
1
Bahar :
من به عنوان یه کیپاپرم موندم بخندم یا گریه کنم...💔
2026-06-27 18:10:37
1
san :
و مانستیز
2026-06-26 22:59:38
1
✧Hasti✧ :
امسالم سال انجینا بود...
فقط یکم متفاوت تر بود
2026-06-27 22:18:44
0
Sua :
نمیدونید دیدن این 4 صبح رو دور تند چه خنده داره 💔
2026-06-28 01:24:20
0
mayalee :
وای بخدا 😭
2026-06-27 16:33:55
1
jeon_kookmin :
به عنوان یه آرمی از همه ی گروها لذت بردم و خوب امسال سال منه👍🏻✨
2026-06-27 16:01:08
3
MANI_b :
منم ارمی،استی،کوئر،فن انهایپنم ولی واقعا امسال سال بتسه
2026-06-27 10:33:17
1
p :
وای حققق
2026-06-26 18:03:47
1
To see more videos from user @lostintonotes, please go to the Tikwm
homepage.