Yorumları görünce şok oldum, gerçekten hayatta hiçbir hedefinizi gerçekleştirmenin verdiği gururu tatmadınız mı? Ben sizin adınıza çok mutlu oldum başarılarınızın devamını dilerim. Neslimiz sizin gibi azimli idealist kararlı güçlü hekimlere emanet..
2026-06-27 05:11:15
419
dikenberg :
boşa geçen bir hayat,
2026-06-27 02:15:22
129
börte :
Tebrik ederim fakat anne ve babanın memur olması çok büyük bir şans ve mükemmel bir imkan sağlamış olmalı. Küçük yerde yaşamak dezavantaj sağlasa da ailenin mesleki durumu senin için pozitif bir durum
2026-06-27 03:59:29
167
hiçbirşeybilmiyorum :
Abi ben de ceo falan oldun sandım yani
2026-06-27 04:52:36
68
şirin_71 :
yolun bahtın açık olsun inşaallah rabbim hep yanında olsun
2026-06-27 07:41:28
30
asli :
nasil yani anne baba devlet memuru mukemmel bi hayatin nasil olmada acaba fabrika işcisi kocam biz mukembel bi hayat yasadigimiza inaniyorum hi yani bakis acisi
2026-06-27 05:07:11
27
Onur Karadoğan :
👏👏👏 hocam helal olsun ,yolun bahtın açık olsun
2026-06-27 08:08:26
31
ÖLÜMLÜ DÜNYA 😂😂 :
sanırsın kanser e çare buldu vah vah anladık tamamı abarttın 😏😏😏
2026-06-27 17:47:35
1
🍀 :
Engelli bir evladım var bu paylaşımı görünce çok duygulandım ve çok üzüldüm 🥺 Çünkü herşeyden mahrum kalmış bir hayatı yaşıyor evladım.. Hiç bir hayalimiz yok geleceğe dair🥺 Allah'ın yardımı ve azminiz neticesinde geldiğiniz yerde başarılarınızın devamını diliyorum 👏👏
2026-06-27 11:10:18
5
Enverbayram :
Vay be insan herşeyi kendisinden zannediyor halbuki kaderin üzerinde bir kader vardır
2026-06-27 08:34:59
8
🌹🌹🌹 SULTAN 64/03🌹🌹🌹 :
ALLAH YOLUNU ve BAHTINI AÇIK ETSİN İNŞALLAH KARDEŞİM
2026-06-27 03:48:12
17
0karakan0 :
Aferin aslanım. Örnek bir yaşam örnek bir karakterde isen de mükemmel olmuş. Allah yardımcın olsun
2026-06-27 04:56:55
7
leyliii :
emegine saglik kardesim allah yolunu acik etsin
2026-06-27 07:30:55
10
sevimbilbay393 :
isminin hakkını vermişsin doktorbeyy
2026-06-27 08:33:30
9
Eyp :
Tebrik ederim kardeşim , sağlıkçılar Can’dır
2026-06-27 06:24:35
8
Tarik Yil :
Başarılarının devamını dilerim Rabbim den Takdire Şayansın
2026-06-27 07:19:47
1
denizli20 :
Helal olsun kardeşim,
2026-06-27 07:19:09
2
tckiymetcapri :
helal olsun size👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
2026-06-27 07:44:09
2
mustafamrn :
Saçlarda gitmeye başlıyor bir iki üç dört yıl derken
2026-06-27 04:02:32
7
çavez... :
Allah'ım yolunu bahtını açık etsin
Tebrik ediyorum kralllllllllllll
2026-06-26 23:09:29
5
papatya :
sayın doktorum eğer müsaade ederseniz size oğlum diye hitap etmek istiyorum.çünkü siz yaşlarda oğlum ve kızım var. Zafer oğlum anlattığınız hikayeni o kadar güzel o kadar canı yürekten dinledim ki hayatımda hiç yapmadığım bir şeyi yaptım ve sana içimi dökmek istedim. umarım bu yazıyı okursun bir emoji ile de olsa okuduğunu belli edersin. oğlum senin gibi hedefine ulaşan zorluklar içerisinde olsa bile bunu fırsata çeviren başarıları çocukları çok ama çok seviyorum seni ayakta alkışlıyor.gözlerinden öpüyorum naçizane küçük bir hikayem var ben de onu anlatayım. benim şu anda 2 yıllık üniversite bitiren bir oğlun var ona KPSS çalışıp atanması için elimden gelen bütün imkanları sunuyorum ama yok oğlumun içinde tık yok tamam anneciğim haklısın diyor ama ben bunu dersin başına oturtamıyorum ve ben eğitime çok inanan ve çocuklarımın eğitimi için çok uğraşan bir anneyim. onlara hem anne hem babayım kızım odyolog oldu oğlum mimar oldu onlar kendi hayatlarını kurdular. şimdi küçük oğlumun bir yerlere gelmesi bunun için KPSS çalışmasını istiyorum ama hiç motivasyon yok senin bu hikayenin şimdi ona attım benim konuşmamdan çok daha büyük etkiler yaratacağını umarak ve isteyerek dua ederek attım.İnşallah onun için bir ışık olursun birazcık uzun yazdım doktorların fazla vakti olmaz biliyorum ama okursan da uzaklardaki bir teyzeni çok mutlu etmiş olursun. sevgiyle kal hoşça kal.yolun hep açık olsun. gelebileceğin en yüksek yere gelirsin inşallah.gözüne yaş ayağına taş değmesin. Allah sizin gibi gençlerin sayısını çoğalsın güzel oğlum.gözlerinden öpüyorum.
2026-06-27 13:21:49
2
Leyla özköklü :
tebrik ederim oğlum rabbim daim eylesin daha iyi yerlere gel🥰
2026-06-27 07:40:30
2
Mert :
Ben de paü iktisat mezunuyum. Başarıların daim olsun . Tebrik ederim 🙌
2026-06-27 07:35:02
2
Selda Ergn :
masllahhj.Yolun açık olsun inşallah 🙏👏👏👏
2026-06-27 05:32:18
5
Temel-29 :
Sen bunları anlatırken ben ağladım çünkü benim oğlumda senin gibi bir doktor oldu amaaaaa maalesef hayallerini aldılar elinden
2026-06-27 09:44:29
1
To see more videos from user @drzafersari, please go to the Tikwm
homepage.