@mo.rezajan: راننده بوس یکی از شغل های پر درآمد در آلمان 🇩🇪💸 #تاجک__اوزبگ__پشتون__هزاره__ترکمن #هزاره_پشتو_ازبک_افغان_هم_وطن #افغانستان🇦🇫 #افغانی_تیک_تاک #آلمان
آی دی همی نفر میشه مینشن کنید از خیرت یک دو پرسان دارم
2026-06-26 19:01:21
0
❔ĸαнsif❔ :
میایم بخیر 🥰🥰🥰
2026-06-26 18:34:05
0
Arsalan :
کامیون بهتره دوستان آخر هفته هم در خانه هستید روز هم سر کار
2026-06-26 18:46:19
0
موسا غوربندی :
ماشاالله🥰
2026-06-26 22:05:08
0
N Sultani :
ماشالله🥰❤️
2026-06-26 17:28:36
0
Daud :
خیلی ها فکر می کنند رانندگی با اتوبوس فقط گاز دادن و فرمان چرخاندن است، اما واقعیت این طور نیست.
من خودم راننده اتوبوس هستم. اگر اضافه کاری کنیم، شاید حقوق خالص به حدود ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو برسد، اما بدون اضافه کاری معمولاً حدود ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ یورو خالص می گیریم.
در مقابل، مسئولیت بسیار سنگینی داریم. هر روز مسئول جان ده ها و گاهی صدها مسافر هستیم. باید دائم حواسمان به مسافران، عابران، دوچرخه ها، خودروها و آینه ها باشد. مسیرهای جدید را یاد بگیریم، تغییر مسیرها و خیابان های بسته را پیدا کنیم، با ترافیک، تصادف، خرابی اتوبوس و فشار زمانی کنار بیاییم و در هر شرایطی آرامش خودمان را حفظ کنیم.
پس لطفاً فکر نکنید رانندگی با اتوبوس کار راحتی است. این شغل مسئولیت و استرس بسیار زیادی دارد و فقط کسی که پشت فرمان اتوبوس نشسته، واقعاً می داند هر روز چه فشاری را تحمل می کند.
2026-06-26 19:58:58
5
ماه یار Mah yar. :
شیخت اربایت یعنی که میتانی از سه وقت یک وقت انتخاب کنید. یا صبح یا چاشت و یا هم شب کار کنی و در انتخاب خودت است.
2026-06-27 03:50:35
0
Matte’s Vlogs :
جوینده یابنده است
2026-06-26 19:22:28
0
AfghanPower :
👍
2026-06-26 21:13:00
0
✪𝐑𝐚𝐞𝐞𝐒✪ :
❤️❤️❤️
2026-06-26 15:58:10
0
حافظ صاحبی :
🥺🥺🥺
2026-06-26 16:17:36
0
To see more videos from user @mo.rezajan, please go to the Tikwm
homepage.