@farhafarag88: يا شمس اغربي بقااااااااااا هنموت🙃🙃😂😂🇩🇪🇩🇪#الماني #تعلم_اللغة_الألمانية #المانيا #a1

FarhaFarag
FarhaFarag
Open In TikTok:
Region: DE
Friday 26 June 2026 15:00:43 GMT
138788
2646
211
851

Music

Download

Comments

fatmaarafa05
Fatma Arfa :
لاء ولابسه أسود ياحزني الحزن
2026-06-27 01:30:16
138
nourdz257
Nour :
ايه اللبس دا
2026-06-27 11:53:58
66
kom.kun3
tom ko :
كل حرارة ولابسة لباس شتوي وصوف
2026-06-28 10:02:09
8
user47119633
Nada Sherif :
في منطقة ايه ؟
2026-06-28 16:10:21
1
nawali_110
🤍Nawal🤍 :
تعالي الكويت درجة الحراره ٦٥ عادي الوضع عندنا ونشرب شاي ☺️هاذي الكويت صل على نبي
2026-06-28 09:39:36
4
ahmed_altantawy
AHMED ALTANTAWY :
طب ما تجيبي تكييف
2026-06-28 14:26:19
0
a7mdamir
أمير :
الشمس في المانيا=
2026-06-27 12:27:22
13
fati._mohd
fati._mohd :
الحمدالله على نعمه الخليج 🙏🏻❤️
2026-06-28 00:37:18
10
mozj2003
Rami Hadad :
المحتوى : الشمس
2026-06-27 19:58:08
1
alamera1496
Alamera :
الحمدلله على نعمة الخليج 🤲
2026-06-28 13:15:41
2
goosh1912
gosh🍉 :
لا احنا في مصر الجو حلو الحمدلله، ربنا يديمها نعمه❤️🇪🇬
2026-06-27 14:07:02
7
safaahanafy1
Fofa🌺🐝 :
الحمدلله الفقر انقذني
2026-06-28 02:36:22
1
nana875242
nana :
سلامتك حبيبتي. ❤️🌹
2026-06-28 05:20:08
1
shaymaafarag40
Shaymaa Farag :
بقولهم كدا بيكدبوني
2026-06-27 16:13:21
2
mostafaz915
Mostafa Z :
ايه المشاكل الروعه دى يااااه الواحد أقصى حلمه و آخره عايز يسافر دهب وناس تانهي من الخليج لألمانيا واكبر مشاكلهم ان مفيش تكيف 😢😢😢
2026-06-28 08:57:55
1
afandialbsharat
AFANDI ALBSHARAT :
طيب نعملك ايه؟
2026-06-28 06:52:04
0
usersarah925
ساره :
تنبيه فقط الشمس والحر من الله ترا مال البشر دخل
2026-06-27 19:47:46
2
kingbaron501
kingbaron501 :
عادي كل سنه كده ايه المشكلة ده كله شهرين صيف في السنه كلها
2026-06-26 22:07:33
1
amiramohsen11
Amira Mohsen :
احتباس حراري يا فندم
2026-06-27 18:48:54
5
marwashalash1977
marwashalash1977 :
يوم الاتنين إن شاء الله هيتحسن
2026-06-27 13:07:12
1
dodo717095
DoDo,❤️ :
احنا في مصر فوق اربعين ومراوح برضوا 😅😅
2026-06-27 13:31:38
2
aya.omar126
𝑨𝒚𝒂 𝑶𝒎𝒂𝒓 :
سفرتي المانيا ازاي
2026-06-26 18:13:11
2
elnassaj
Elnassaj :
في شيء غلط 😂😂😂
2026-06-27 13:23:25
1
ahmed.said.egy
ahmed.said.egy :
الحمدلله شغلى فى درجه حراره ٢٥تحت الصفر🤣
2026-06-27 09:44:54
1
z_walid
Walid Zidan :
يا استاذ احنا عندنا في كاليفورنيا كل سنه كده اه عندنا التكييفات لا في كل حته لان ده اجباري على البيوت لكن اقسم بالله انا التكييف باظ عندي ثلاث ايام ولا نمت ولا اشتغلت ولا عملت اي حاجه كانت برضو 40 لان كاليفورنيا تقريبا نفس مصر بس طبعا ما فيش الرطوبه العاليه يعني
2026-06-28 08:53:11
1
To see more videos from user @farhafarag88, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About