تعالي الكويت درجة الحراره ٦٥ عادي الوضع عندنا ونشرب شاي ☺️هاذي الكويت صل على نبي
2026-06-28 09:39:36
4
AHMED ALTANTAWY :
طب ما تجيبي تكييف
2026-06-28 14:26:19
0
أمير :
الشمس في المانيا=
2026-06-27 12:27:22
13
fati._mohd :
الحمدالله على نعمه الخليج 🙏🏻❤️
2026-06-28 00:37:18
10
Rami Hadad :
المحتوى : الشمس
2026-06-27 19:58:08
1
Alamera :
الحمدلله على نعمة الخليج 🤲
2026-06-28 13:15:41
2
gosh🍉 :
لا احنا في مصر الجو حلو الحمدلله، ربنا يديمها نعمه❤️🇪🇬
2026-06-27 14:07:02
7
Fofa🌺🐝 :
الحمدلله الفقر انقذني
2026-06-28 02:36:22
1
nana :
سلامتك حبيبتي. ❤️🌹
2026-06-28 05:20:08
1
Shaymaa Farag :
بقولهم كدا بيكدبوني
2026-06-27 16:13:21
2
Mostafa Z :
ايه المشاكل الروعه دى يااااه الواحد أقصى حلمه و آخره عايز يسافر دهب وناس تانهي من الخليج لألمانيا واكبر مشاكلهم ان مفيش تكيف 😢😢😢
2026-06-28 08:57:55
1
AFANDI ALBSHARAT :
طيب نعملك ايه؟
2026-06-28 06:52:04
0
ساره :
تنبيه فقط الشمس والحر من الله ترا مال البشر دخل
2026-06-27 19:47:46
2
kingbaron501 :
عادي كل سنه كده ايه المشكلة ده كله شهرين صيف في السنه كلها
2026-06-26 22:07:33
1
Amira Mohsen :
احتباس حراري يا فندم
2026-06-27 18:48:54
5
marwashalash1977 :
يوم الاتنين إن شاء الله هيتحسن
2026-06-27 13:07:12
1
DoDo,❤️ :
احنا في مصر فوق اربعين ومراوح برضوا 😅😅
2026-06-27 13:31:38
2
𝑨𝒚𝒂 𝑶𝒎𝒂𝒓 :
سفرتي المانيا ازاي
2026-06-26 18:13:11
2
Elnassaj :
في شيء غلط 😂😂😂
2026-06-27 13:23:25
1
ahmed.said.egy :
الحمدلله شغلى فى درجه حراره ٢٥تحت الصفر🤣
2026-06-27 09:44:54
1
Walid Zidan :
يا استاذ احنا عندنا في كاليفورنيا كل سنه كده اه عندنا التكييفات لا في كل حته لان ده اجباري على البيوت لكن اقسم بالله انا التكييف باظ عندي ثلاث ايام ولا نمت ولا اشتغلت ولا عملت اي حاجه كانت برضو 40 لان كاليفورنيا تقريبا نفس مصر بس طبعا ما فيش الرطوبه العاليه يعني
2026-06-28 08:53:11
1
To see more videos from user @farhafarag88, please go to the Tikwm
homepage.