Δεν πρόκειται για γερανούς. Ο γερανός είναι ένα αυτοκινούμενο μηχάνημα ανύψωσης φορτίων και κινείται με μηχανή ντίζελ. Τα μηχανήματα που βλέπουμε να καταστρέφονται, είναι καδοφόροι εκσκαφείς με τεράστιες ερπύστριες που δουλεύουν και κινούνται με ηλεκτρικό ρεύμα. Ο λιγνίτης της παραγόμενης εκσκαφής μεταφέρεται με ταινιοδρόμους στους ΑΗΣ (Ατμοηλεκτρικούς σταθμούς) για καύση και παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος.
2026-06-26 20:38:36
14
Giotis Savvidis :
ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ; ΠΑΣ ΚΑΛΑ;
2026-06-26 17:19:55
12
giorgosbertolis :
Σωστός !!!!
2026-06-26 15:27:11
11
SKOTIDAS :
πες μας και για την ΛΑΡΚΟ η δεν σου δώσανε οδηγίες και ύστερα για ποιο λόγο να μπουν εκρηκτικά.....
2026-06-26 18:39:27
8
κλεανθης :
ξεχνάς κυβερνούσε και η νδ
2026-06-26 15:55:07
6
Chriss :
έτσι ακριβώς
2026-06-26 16:15:31
5
user1945392585 :
Πουλάμε ρεύμα και το αγοράζομαι πίσω γιατί δεν έχουμε μπαταρίες για αποθήκευση 🤔🤔🤔
2026-06-26 23:47:29
0
Dimitrios Kamilarakis :
Λες μακακιες
2026-06-26 23:55:58
0
vasilis_d :
έναν Μητσοτάκη τι τον έχει ο κύριος?
2026-06-26 22:11:02
0
giorgosmorakis7951867 :
Αψογος
2026-06-26 23:42:30
0
Katina :
Σωστός !!!!!!
2026-06-26 19:05:24
2
lakis1971_ :
σε μερικά έχει απόλυτο δίκιο
2026-06-26 19:27:37
2
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Μ :
Νομίζω δεν είστε ενημερωμένοι σωστά!
2026-06-26 20:56:00
1
jimohara :
👍👍👍ΑΛΗΘΕΙΑ
2026-06-26 20:21:31
0
To see more videos from user @loizos.loizos, please go to the Tikwm
homepage.