eigenlijk al erg dat dit überhaupt moet gebeuren....
2026-06-26 21:05:20
59
Ro_1 :
t feit dat je dit moet opstellen/vragen😅 lekkere opvoeding
2026-06-26 20:40:59
10
daanvandevelde875 :
Marokko 🫱🏼🫲🏽 Nederland 🫶🏻. Hopen op een mooie wedstrijd en dat de beste moge winnen. 🇲🇦🇳🇱
2026-06-26 17:16:44
24
J.H. Meijerink :
En dat geldt ook voor de rest!
2026-06-26 18:24:31
15
xmissx_xlisax :
heel mooi wat er staat win met respect en verlies met klasse. hopelijk geeft iedereen hier gehoor aan
2026-06-26 20:43:41
30
user :
Dat dit gezegd moet worden
2026-06-26 19:06:59
10
Chris :
Alsof dat tuig zich ook maar iets laat vertellen……
2026-06-27 00:30:31
0
Vanessa| professionele zus :
Beide kanten inderdaad :)
2026-06-26 20:26:11
15
Jeffrey1808 :
geld ook voor de Hollandse jeugd.
als het zonder ruzie kan, dan maakt het niet uit wie wint of verliest. dan is het gewoon sowieso feest! met elkaar👌
2026-06-27 00:15:10
6
M.q. Geen :
droevig dat dit nodig is. het hele wk is een groot feest. behalve in dit specifieke opzicht...
2026-06-26 22:10:30
8
M. i. :
👌 zo moet het ook respecteer je verlies net zoals je winst. eigenlijk winnen wij niks net zoals verlies 😵💫 ik begrijp het zelf ook niet meer moge de beste winnen.
DIMA MAGHREB.💪
2026-06-26 21:23:08
5
Tilburg..013 :
Was je op het moment in het sprookjesbos in de Efteling toen je hier aan dacht
2026-06-26 21:00:51
10
AB :
Het moet een feest worden ongeacht wie wint. Want wie ook wint winnen wij natuurlijk mee. Ik ben voor zowel Nederland als Marokko. ❤️❤️
2026-06-26 20:41:28
9
charlie_donny :
gewoon weer lekker gaan slapen na de wedstrijd en naar school of werk die ochtend
2026-06-26 18:49:23
8
Ben Dover :
uitstekende boodschap
2026-06-26 20:28:08
5
Marlène Chitoe :
mooi hoor 😜hopen dat iedereen zich aan houd, geniet⚽ maar blijf van mensen en zaken af🫶✌️
2026-06-26 18:07:47
5
Music on / world off 🖤 :
Wat zou het prachtig zijn als er samen met elkaar wordt gefeest ❤️
2026-06-26 21:25:17
6
bitburger :
en toen werden we weer wakker !!!
2026-06-26 18:59:32
7
heintje1982 :
Eerst zien dan geloven
2026-06-26 22:47:35
3
Kurt Neven :
Voorspelling als Marokko verliest zware vernielingen in België en Nederland .
2026-06-26 18:31:51
0
Marja van Geemen :
dat dit nodig is, is schandalig
2026-06-26 23:08:18
0
ibn beni touzine :
het is voetballen He
2026-06-27 01:27:02
0
NathalieTp :
nu komt het vast goed.
2026-06-26 21:27:08
1
Go Dubai | Travel :
Veelzeggend dat zo'n post nodig is
2026-06-27 01:09:49
1
To see more videos from user @fouzia.nl_ma, please go to the Tikwm
homepage.