@ali.eebail: #کامنت_پوست_میشه #غمگین____عاشقانه______شکسته__ #foryoupage #viraltiktok

*حرف دل*
*حرف دل*
Open In TikTok:
Region: IR
Friday 26 June 2026 15:47:25 GMT
11967
448
96
14

Music

Download

Comments

nyny12125
ʕ͡تʔ :
بـا آنـکہ دلـش 🥺🥀 گـرفتـار دل هـاے دگـر‍ بـود❤‍🩹✋ دیـوانـہ دلـم بـاز😔🥀 گـرفـتار دلـش بـود ❤️🙍‍♀
2026-06-28 09:26:07
1
user239671172
[SAEED] :
کسی که درد کشیده😮‍💨 قدر آرامش را می فهمد✨️
2026-06-26 22:18:38
3
fawadahmadi577
🌸🍂 :
قوی بودن کافی است امشب نشه میکنم🍂🌸
2026-06-27 07:53:25
4
nasratqurbany
Nasratullah "Qūřbăñý’’ :
فروختم به غمت عیش روزگارم را دلبر….🥹✋
2026-06-27 09:45:45
1
samangani002
سمنگانی صاحب :
غرور چی باشد وقت تن ازخاک باشد🥺
2026-06-26 18:27:22
4
ninamasoom256
𝑛𝑖𝑛𝑎🌸𝕞𝕒𝕤𝕠𝕠𝕞💎 :
بعد تو قرار نیست به کسی اجازه بدم منو 'دخترم' صدا کنه :)
2026-06-27 15:18:14
0
mujib.asi8
Mujib Asi :
به دیدارت نمی آید دلی مشتاقی دیروزم... چی کردی با دلی مجنون کی لیلی نمی خواهد...!🙂💔
2026-06-26 18:59:05
2
kadri...1
Öner :
قوی بودن بسه امشب نشه میکنم😁❤️
2026-06-27 13:46:56
2
user42141876322651
⛓️دیوانه گگ❤️‍🩹 قیصاری⛓️ :
خسته دلان را هوس عاشقی خطاست 🥰🥰
2026-06-27 03:36:03
3
ali.eebail
*حرف دل* :
شـــاید امید در صفحه بعدے باشد ڪتاب را نبندید🙂
2026-06-26 22:44:45
0
pjrtajikmazari
ReZwAn MaZaRi ✈ :
حس عجبی است وقت همه برای دیده شدن تلاش میکنند هما من بخاطر ناپدید شدن🖤
2026-06-27 11:20:31
3
zekrullaazimi
𝒁𝒆𝒌𝒓𝒖𝒍𝒍𝒂𝒉 :
دلت اگر جای دگر آرام گرفت، مبارک؛ دلِ من هنوز در انتظار همان نگاه مانده است.» 💔😔
2026-06-28 06:55:29
1
badakshi100
𝑩𝒂𝒅𝒉𝒌𝒔𝒉𝒂𝒏𝒊 :
🥀 وقتِ طوفان معلوم می شود؛ چه کسی کوه است و چه کسی خاک.
2026-06-27 09:33:33
2
sadboydark6
@R__________ee________s__ :
دل به صد یار دهی یار اول اول است 🥺
2026-06-27 03:46:14
2
mansoor.hajizada7
𝑀𝑅_𝐻𝒶𝒿𝒾𝓏𝒶𝒹𝒶 :
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم 🥺 چی بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی 🥺
2026-06-27 16:11:46
1
rahimsharifi961
رحـ〜ـېم :
قوی بودن دیگه بسه..!🖤 بعد ازین نیشه میکنم...!💔😂👋
2026-06-27 11:11:29
1
ataullah.atal6
Ataullah atal :
نا اوميدم کرد🥺 انکه يک روز ارزويم بود🥰
2026-06-27 10:04:03
3
hussainalizada79
hussainalizada :
گریه شبانه ضعف نیست بلکه نقطه قوت است
2026-06-28 06:38:06
0
prince.osmani
Osmani … 🤍🤍🤍 :
گاهی دردناک ترین چیز این است که کسی را از ته دل دوست داشته باشی، اما او هیچ وقت نفهمد که چه جایگاهی در قلبت داشته است.🥺
2026-06-28 00:28:03
0
user4714005216907
ریس فرید ❤ :
فدایی او کسی که مارا بی مطلب دوست دارد🥺
2026-06-28 12:23:15
0
shahpeyman33
شاه پیمان :
•دࢪ نســــ ݪے ڪه هۅس ࢪا.عشق خطاب میڪنن مہ تࢪجیـ؏ میتم تنها باشم💯🖐🏻
2026-06-28 12:19:58
0
ozairekhlas8
تک بچه کگ کاپیسا :
نمیدانستم اینقدر درد داره وگرنه به خدا قسم عاشقت نمیشدم🕊💔
2026-06-28 09:00:38
0
sadatdltptw
سید فرید :
شپ بود فکرت قصد جانم کرده بود 🤚😅
2026-06-28 08:43:05
0
mazari.0017
Tajik :
خوب رویان را که دیدی، عاشق حُسنش مشو نقش او بر دل نگه دار عاشق نقاش باش.!
2026-06-27 11:43:38
2
To see more videos from user @ali.eebail, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About