al yazmalım filmini çok seviyorum dum bir oğlum olursa ismini Samet koyacam dedim ve çok şükür oldu şimdi asker iyiki varsın samedim mekanın cennet olsun inşallah kadir baba
2026-06-26 20:02:02
0
Arjinkoser47 :
🙏🙏😭😭😭😭
2026-06-26 20:32:22
1
sabribartikk :
😭😭😭
2026-06-26 20:50:18
1
To see more videos from user @seref_yildirim, please go to the Tikwm
homepage.