amigo un consejo.
Mejor dicción y sobretodo mas lentitud.
no se retiene
no se comprende
2026-06-26 17:18:00
3
jrgfit :
tinc una pregunta, de quin lloc treus tota aquesta informaciò?
2026-06-26 16:23:18
4
David :
me encanta tu contenido, pero hablas demasiado rápido y yunque entiendo el catalan perfectamente pero no soy catalano parlante me cuesta seguirlo, un abrazo!!!
2026-06-26 17:28:31
1
Sergius :
Cierto, el valenciano es un dialecto del catalán.
2026-06-26 16:21:22
1
user15813816060795 :
es el mateix
2026-06-26 18:52:15
0
el fontanero de bon pastor :
politiqueo
2026-06-26 18:08:05
2
pifer :
mira los vídeos del FERRANET y cambiarás de opinión
2026-06-26 16:23:37
7
joeldearcos10 :
O sigui que sí són la mateixa llengua
2026-06-26 16:26:02
5
vecx_vlc :
no son el mateix chiquet
2026-06-26 18:16:26
7
🟪🏰🟪🟨🟥🟨🟥🟨🟥🟨 :
antes eren sa mateixa llengo pero es varen separar posteriorment
2026-06-26 16:40:06
5
pikapikachu :
segle d'or valencià
RES MES QUE DIR
2026-06-26 19:31:00
1
BlaiAranya :
«Cap dels dos relats» literalment és la mateixa llengua i has explicat el perquè, a més a més, no és la versió popular la que diu que són llengues diferents, és la versió de l'espanyolisme ranci del PV, també conegut pel nom de blaverisme.
2026-06-26 19:22:23
2
MM :
El Ferran....
Quan més lluny millor
2026-06-26 19:36:50
1
albocu :
Que interessants són els teus vídeos! Doneu una perspectiva diferent de l'oficial existent actualment a Catalunya i molt ben documentada. Visca Catalunya i visca Espanya! Gràcies des de Madrid 👏👏👏
2026-06-26 16:33:18
1
alfons martorell :
quin fàstic de semarreta
2026-06-26 18:17:05
4
Tebita :
2026-06-26 18:50:55
0
Paco Dalmau :
El Jaume no paraba mes que llati
2026-06-26 19:07:18
0
ℂ𝕒𝕖𝕤𝕒𝕣 𝔸𝕧𝕘𝕦𝕤𝕥𝕚 :
que fot la estanquera a la dreta, nen ?
2026-06-26 19:36:23
0
albocu :
I també diferent de la que es defensa per molts sectors de la comunitat valenciana, caldria afegir-hi
2026-06-26 16:35:27
0
Paco_Guti :
Habla más rápido 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣
2026-06-26 17:40:58
0
mmvcf :
Gallec portugués
2026-06-26 16:33:22
0
⃟ :
@FERRANET
2026-06-26 16:18:16
0
Paco Dalmau :
el Catalán es Valenciano afrancesado
2026-06-26 19:06:03
1
user7135921779968 :
Valenciano es diferente al catalán 💪
2026-06-26 18:48:32
1
user8573849 :
no entiendo porque el catalán se llama catalán, si el idioma sale de los pueblos del pirineo que rodea Andorra
2026-06-26 17:44:56
0
To see more videos from user @cataladebe, please go to the Tikwm
homepage.