@thanawyyaa: لو فاكر إن امتحان العربي مدته ٣ ساعات يبقا لازم تشوف الفيديو ده عشان متتسوحش في الامتحان #الثانوية_العامة

الثانوية العامة
الثانوية العامة
Open In TikTok:
Region: EG
Friday 26 June 2026 17:08:47 GMT
291848
10630
184
4098

Music

Download

Comments

habebatarek64
ႦҽႦα ƚαɾҽƙ✨♥ :
المفروض الامتحان يبقى٤ ساعات
2026-06-26 23:23:46
495
anahamada130
Eng/Hamada Ahmed 📈📊 :
يراجع هههههه دا اذا كان فيه وقت اصلا يحل الباقي😂😂😂
2026-06-26 22:58:58
163
faresmorgan1
Eng. Fares Morgan :
انا دفعة 25 و الامتحان مخدش مني اكتر من ساعة انت بس اهم حاجة تحل بتركيز و سرعة لكن سرعة بس دي هتبوظ منك كل حاجة و ابدأ بأكتر فرع انت كويس فيه عشان ده هيديك دفعة تكمل باقي الامتحان بوتيرة كويسة بدل ما انت مثلا مش كويس في النحو لو بدأت فيه هتلاقي عندك أسئلة كتير شاكك فيها ده هيوترك و التوتر هيخليك تحل براحة و هتضيع وقت الامتحان كله دي نصيحة مني يعني عن تجربة
2026-06-27 11:03:21
4
7aneen_ashraf1
𝙷𝚊𝚗𝚎𝚎𝚗 ᥫ᭡ :
انا بظلل البابل شيت ف ال 55 دقيقة دول 😭
2026-06-27 03:40:19
59
ayaaziz020
آية :
يا مستر لسه سايباك ع اليوتيوب
2026-06-27 01:16:25
36
user1079272272917
user1079272272917 :
يعني مش هلاقي وقت انام فيه
2026-06-27 08:28:18
13
youssefomran20
OMRAN ☝️ :
انا لسى هدخل تالته ثانوي وبطني وجعتنى من دلوقتي 🙂
2026-06-26 23:57:06
29
08n_41
.Mohamed Tamer :
انا كنت مستلم الورقه 9:20 صباح الفللل 🙂
2026-06-26 23:45:21
23
ahmedismail4251
Ahmed Ismail :
يعم انت قلقتني وانا متخرج ومخلص من 5 سنين، يجدعان اعملوا الى عليكم وان شاء الله ورزقك فى ايد ربنا ومستقبلك برضو
2026-06-27 00:10:24
10
xx___mohamed___xx2
H A M O🐊 :
يجدعان التعبير المقالي ده هنحلو ازاي
2026-06-27 09:42:24
2
dr_z018
ᴢ. :
انا اتوترت وانا مليش دعوه اصلا
2026-06-27 04:06:53
5
hajar.ramadan01
هـَ🌷 :
انا بخاف اراجع اسئلة القراءة و النصوص علشان لو راجعت بغير الاجابات للغلط
2026-06-27 00:53:46
7
nadeen_1481
Nadeen Ahmed 𓂀 :
طيب المستر قال ايه علشان البابل شيت مياخدش وقت ؟
2026-06-26 23:27:10
11
aanaal200
تالته ثانوي |خارج الخدمة ⛹️‍♀️ :
حاسه 3ساعات قليل جداً
2026-06-27 07:19:13
0
i10ate20my30name
𝐌ᗩ𝐑𝔦𝓐Μ ..𒆜مريٰم𒆜 :
المفروض الامتحان يبقى ٥ ساعات
2026-06-26 23:34:33
5
i.s.m.a.i.l001
🥷 𝑰𝒔𝒎𝒂𝒊𝒍 | إِسْمَاعِيل :
يجماعه امتى بيبقا الايف ده وعلى ايه وامتى لايف ليله الامتحان والساعه كام ؟
2026-06-27 00:17:35
1
darksword017
King crimson :
انا حليت امتحان ٢٥ في نص ساعه وجبت ٦٧ كدا حلو (دفعه ٢٦)
2026-06-27 05:30:50
2
alsaidelsafory
ملكي :
انا الحمد لله بحل الامتحان في ساعه ونص او ساعتين او ساعتين ونص مش بزيد عندها الحمد لله
2026-06-27 03:48:34
2
shaimma_elashry
شيماء العشرى :
هيا كل الامتحانات بابل شيت ولا إيه
2026-06-27 07:34:08
2
nabil_atef178
Nabil Al-khatib :
يشباب والله كل دا كلام علي ورق في الامتحان ربنا بيسر والله والوقت بيكفي والدنيا بتمشي ربنا يوفقكم
2026-06-27 04:04:25
1
omarfazary
عُمَرْ 🃏 :
حد فاكر لما الدكر انا جبت 77/80 فالعربي 2025
2026-06-27 01:07:26
2
To see more videos from user @thanawyyaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About