بفضل الله تعافينا من السكر والقولون ثم بفضل نظام الطيبات اللهم لك الحمد والشكر يارب على نعمة الصحة والعافية
2026-06-27 12:39:38
0
نونا🍒 :
انا بعتلكم كذا مره ومفيش حد حجزلي
2026-06-26 20:33:26
0
المستعين بالله :
انا وقفت اميرال ٢ ده غلط يعنى ولا ايه
2026-06-27 07:44:44
0
سلمي يوسف :
السكر مرض مزمن
2026-06-27 09:54:42
0
ام اياد :
يعني اعمل ايه دلوقتي
2026-06-27 08:03:14
0
Ayman Hafez :
الله يرحمك دكتور ضياء
2026-06-27 03:54:41
0
moh__ammed89 :
المكان فين
2026-06-27 02:15:57
0
Ashraf Fayez :
العنوان غير حقيقي
2026-06-26 23:07:55
0
على أبو أحمد :
طيب انا معيه سكر 15سنه وزنى 65كيلو
2026-06-27 08:59:03
0
صاحب السعادة :
طيب مدام الواحد لو عمل نظام اكل كويس حيروح من عندها الاعراض دي .. بتدو الناس دوا ايه من اول لحظه .. ليه ما بتدوهمش جدول اكل يمشو عليه عشان الاعراض دي تروح .. ليييييييييييه
2026-06-27 02:19:30
0
monobono3 :
لو اللي عمل ده كله وقراءات السكر اتظبطت عنده لو رجع ياكل زيادة وساب النظام حايرجع تاني السكر يظهر ومشاكله تشتغل .. ومعنى كده ان المرض موجود لكن اختفى فقط لضبط نظام الأكل والرياضة .. ولو ترك هذا الانضباط حايظهر تاني .. إذن هو مرض مزمن لا زال موجود لكن مختفي فقط.
2026-06-27 01:03:44
1
هدووء :
حضرتك بردو في دراسة على سكر النوع الأول اللي بيتقال فيها أن نسبة 0.01 شغال من خلايا بيتا وده معناه أن البنكرياس يمكنه الاستشفاء والعودة لطبيعته وده معناه أن النوع الأول للسكر أيضا يمكن علاجه رحم الله دكتور ضياء العوضي
2026-06-27 07:42:55
0
Mohamed fouad :
عنوانك فين يادكتور
2026-06-26 20:06:04
0
M.Sallam :
الله أكبر و الحمد لله
بطلت الدواء بفضل لله والسبب د ضياء العوضى الله يرحمه ويغفر له
2026-06-27 09:42:22
0
لـٓكل بٓــدايـٓــه نٓـــهـايـه :
علاج السكر سهل ف الاول قبل الحبوب ما تستهلك البنكرياس
2026-06-27 02:37:21
0
Dr Ada :
2026-06-27 14:14:36
0
🕋♿ماما☃️ أرزاق ♿🌤 خلادى💚 :
سكرى كان ٤٥٠ تراكمى وباخد مرة واحدة شوجار بلس ٥٠-١٠٠٠ والسكر نزل عشوائي ٩٨وزنى نزل لكن بطنى عالية أعمل إيه؟؟؟؟
2026-06-26 19:05:17
0
Mohamed :
🥰🥰🥰
2026-06-27 06:39:19
0
Ahmed Elbarbary :
🥰🥰🥰
2026-06-27 12:27:20
0
طيور الجنة :
🥰🥰🥰
2026-06-26 21:58:18
0
To see more videos from user @drtarikofficial, please go to the Tikwm
homepage.