یادش بخیر جای خوب وقت خاطرات کذشته ما را تازه کردی خیلی جای خوش بود و با امکانات ذیاد اما کی در امریکا هستم شکر الحمدالله راضی هستم
2026-06-27 14:45:32
2
rapunzel.x21 :
در اخر های سال 2024 اینجا بودیم در بلدینگ 411 بعد یک ماه هفت روز از اینجا امدیم✈️امریکا 🇺🇸اما ناگفته نماند خیلی خوش گذشت خیلی در قطر از بس که خوش مگذشت از شب ها متنفر بودم اما از وقتی امریکا امدیم از روز ها متنفر استم هی هی یادش بخیر🫠
2026-06-27 03:31:44
4
Nil subhan :
من سال۲۰۲۴ بودم فقط برای ۳۳ روز بهترین وقت هایم بود
2026-06-27 14:15:11
2
. :
مردم بی عقل دائم خیرات خوری ویدو های لوده گی را پوست کنید نه عزت نه آبرو بیزو دارید
2026-06-27 15:16:52
2
Hashmat🇦🇫🇦🇫🇺🇸🇺🇸 :
I am been in this camp for one month
2026-06-26 23:06:43
5
Mr๛乙么HID ❤️🩹🍂 :
بد پدرش نالت یک ماه بود ده امینجه!
2026-06-27 13:53:02
1
Elh…🇺🇸pouyan📚 :
یادش بخیر روز های خوب بود 🥺🥰
2026-06-26 23:18:42
5
Zainab Sultani :
یادش بخیر دوسال پیش یک ماه اینجا بودم
2026-06-26 22:47:01
10
Sahil :
نان و خوراکه زیاد بود اما هوا بسیار گرم و محیط دلگیر بود
2026-06-27 13:31:13
1
@Daqiq :
چی یک روز های بود یادش بخیر 👍👍👍
2026-06-26 23:41:18
8
🇦🇫 :
یادش بخیر چهار ماه بودیم 🙂
2026-06-27 07:34:32
1
8akshay8 :
I miss Qatar so much 💔🥹
2026-06-27 02:07:35
0
𝓜𝓸𝓱𝓪𝓶𝓶𝓪𝓭 🇺🇸 :
یادش بخیر 💔
2026-06-27 00:09:36
2
user1292910661794 :
I was here too
2026-06-27 16:27:36
0
Cãļľ mê bàbý :
مه هم ۲۵ روز بودم
2026-06-27 15:16:28
0
S❤️S :
یادش بخیر خیلی جای خوبی بود 🥰
2026-06-27 15:08:36
1
𓆩•. SᗩᗪᗩT .•𓆪 :
🥺هی څه یو ځای وو
2026-06-26 22:40:11
2
Sohaib farahmand :
چی روز های بود از این کمپ بسیار خاطرات خوش دارم
2026-06-26 23:53:18
2
user5047041000550 :
خوب جای بود دو سال پیش بودم
2026-06-26 20:33:02
3
Farid Shirzad :
2 سال پیش بودیم
2026-06-27 01:36:24
1
userrrer293762827262872 :
یادش بخیر چی یک خاطره خوش داره
2026-06-26 19:36:36
1
♾️🪫 :
یادش بخیر سه ماه بودیم 🥰
2026-06-27 10:02:48
0
To see more videos from user @darya_naz30, please go to the Tikwm
homepage.