از زیست میترسم از ریاضی میترسم
از شیمی میترسم از فیزیک میترسم
کاش نمی رفتم یازدهم...
2026-06-27 12:52:15
7
𝑺𝒖𝒏_𝑳𝒆𝒆 𝒉𝒐 ๋ ࣭ ⭑꒷꒦ :
آقا من فکر کردم تازه دارم میرم کلاس سوم...
2026-06-27 17:02:17
8
mahsid_rezayeiiii :
دوازدهم
2026-06-28 02:39:56
1
Ely★ :
هفتم نعع دهم و حتی رشته ایی هم نیست که بهش علاقه داشته باشم اما هر رشته ای هم که برم باز مثل سگ صد مو میزارم و بهترین میشم چرا؟ چون درس مهم ترین چیزع تو زندگی
2026-06-27 04:26:52
15
yekta.alvandi88@gmail :
منم😭😭
نمی خوام بزرگ شم دیگه بسه هرسال داره سخت تر میشهه😭😭
2026-06-27 18:16:13
2
caty :
اخییی (همین دیروز یکی ازم پرسید چند سالته اولش گفتم ۹ سالمه 💔۱۵ سالمه)