@dr.ezzatofficial: ايه السر اللي ممكن يخلي الأجنة متثبتش في حالات الحقن المجهري مع إن جودتها كويسة

Ahmed Ezzat
Ahmed Ezzat
Open In TikTok:
Region: EG
Friday 26 June 2026 18:50:42 GMT
23403
769
23
47

Music

Download

Comments

bisharebhi
Bisha Rebhi :
الله يرحم البطن الي حملك ماشاء الله اللهم ما زيدك علم ويسعدك يارب ويحفظك ويحفظك اهلك بيتك🥰 افضل طبيب بجدارة
2026-06-26 19:14:25
4
mayarmahmoud493gmail.co0
MAYAR MAHMOUD :
جزاك الله خير يادكتور ربنا يعزك ويوسع رزقك ويكفيك شر اللي حواليك امين 🤲🤲🤲
2026-06-26 18:53:02
2
monaleza430
ٓ :
يا دكتور انا حامل ف أول الشهر التامن والانيميا عندى 9.2 أعمل أي عشان اظبهطا قبل الولادة
2026-06-26 19:08:37
1
rooo.ro99
𝐋𝐞 𝐑 ❣️ :
وعندو اعراض دي الالتهابات ؟
2026-06-26 19:41:03
0
nouni0800
Nounii… 💐 :
دكتور انا البطانة عندي ضعيفة 🥺 هل ممكن من تاثير الابر و التنشيط و هل في امل تزيد السماكة
2026-06-26 20:51:47
0
amirabiakhlaqi215
Amira Bi'akhlaqi :
حلمى الف صلاة على النبي ❤️
2026-06-26 19:03:03
0
amira73839
Amira ❤️✨ :
المناكير في الشهر التالت يا دكتور يسبب تشوهات
2026-06-26 19:08:19
1
wesamaly2
𝓦𝓮𝓼𝓪𝓶 :
لو مفيش التهابات ولا فيه مشكله حمل مرتين واوا مره من غير نبض والثانيه نزل وكنت باخد دواء علشان اعمل حقن 5 سنوات على الوضع دا وانا وجوزى مفيش اى مشكله غير مخزون البويضات قليل
2026-06-26 19:07:14
2
user4595273398671
ام رحيم ♥️ :
يا دكتور بعد اذنك انا حامل مش عامله قص الشفرتين عادي وله لا يعني عادي أولد
2026-06-26 21:00:52
0
doaa.gad67
Doaa Gad :
قرحه عنق الرحم تمنع الحمل
2026-06-26 20:54:28
0
s_hahd200
shahd :
ازيك يادكتور عايزه اسالك عن حالتي عشان الدكتورة بتاعتي مش فاهمه انا بقالي حامل 5اسابيع حمل مبكر يعني واول تحليل دم عملتوا طلعت النتيجة 58 وبعد 48 ساعه عملت التحليل تاني وطلع 91 ولما رحت الدكتوره عملتلي سونار ع البطن وشافت كيس حمل وقالتلي عشان لسه صغير البيبي ف مش باين وطلبت مني تحاليل كتير وبعد كم يوم بعتت لدكتوره انه بينزلي دم عن فوطة تقريبا بالاول قالتلي عادي ممكن ينزلك دم دوره عادي بعدها بنص ساعه قالتلي الحمل ضعيف بعد ساعه قالتلي الحمل كيميائي وهي مش فاكره انا مين اصلا وقالتلي عملتلك سونار مهبلي ومفيش كيس حمل والهرمون اللي رتفع مش زي ما انا عايزه كان المفروض يطلع 120 يبقى انتي حمل كيميائي وانا ضايعه مش عارفه انا ايه ممكن ترد عليا ربنا يخليك طمن قلبي
2026-06-26 19:23:35
0
userlelo2468
Wr Laiel✨ :
يدكتور حملت تلت مرات وكل مره بيموت الجنين بعد سماع النبض ب كام يوم يعني ع ال 55 يوم مثلا ف التلت مرات والحمل الرابع كان في تشوهات خلقيه كتير زي انسداد المثانه وتضخم الكليه والجهاز الهضمي مفتوح ع الجهاز التناسلي وكليه مش شغاله وعملنا كل التحاليل الي موجوده ومفيش مشاكل لا عندي ولا عند جوزي دا تنصحنا ب اي
2026-06-26 20:15:36
0
azizal594
aziza :
😂😂😂
2026-06-26 19:00:40
1
user750942873583
هاجر :
❤️❤️❤️
2026-06-26 19:43:52
0
osamajomaa65
🖤🌚 :
بلله عليك يدكتور أنا عندي تكيس مبايض وحجم البويضه 20 ومدا يصير حمل @Ahmed Ezzat
2026-06-26 22:37:09
0
To see more videos from user @dr.ezzatofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About