ne zaman iyi olduk ki ne zaman iyi olmaya çalışsak bütün olaylar gelip bize patlıyor madem olamıyoruz ne gerek var
hayat toz pembe değil malesef iyiler dünyada ezilir kötüler yüceltilir benden de bu kadar :)
2026-06-27 17:08:09
4
ilhan_071🇦🇿 :
yinede tşk
2026-06-27 21:58:18
1
cinçon 👁️👅👁️ :
hayır sen iyi birisin sadece değerin bilinmiyo kardeşim :)