@osvmazz: #تالته_ثانوي #ثانوية_عامة

osvma
osvma
Open In TikTok:
Region: EG
Friday 26 June 2026 20:45:29 GMT
218842
24181
334
2330

Music

Download

Comments

reyoniez
R :
ولسا مش عارفه احل نحو
2026-06-27 04:23:39
1189
reham_tarek
REHAM :
مبقتش بفكر في المجموع العالي انا عايزة اعدي واخلص
2026-06-27 05:38:11
562
nadaahmed22941
𝓝𝓪𝓭𝓪 :
سلسلة حوقله بنية النجاح 95%❣️
2026-06-27 09:49:31
264
hala_mahmoud11
𓂀حَلا :
ربنا يطلعكوا من الامتحان مجبورين الخاطر يارب❤️
2026-06-27 11:28:11
303
johnzakhary
Savage :
طب ما لسه بدري برضوا دول ٢٤ ساعه
2026-06-26 23:07:22
103
m7i5n8
M7in :
احا ومعرفش حاجه عن المنهج
2026-06-27 09:26:37
39
walaakh7ater
𝑾𝒂𝒍𝒂𝒂 :
صعبه اوي بجد اتمني اخرج مبسوطه من ثانويه عامه عموما❤️‍🩹
2026-06-27 05:17:20
17
nutilla_33
.🎀" :
سلسلة حوقله بنية النجاح 95%❤️‍🩹
2026-06-27 12:42:45
17
.el.l0l7
.•Ali||عــ🥷🏻ـلــي•. :
يارب كلنا نقفل المواد اللي جايه كلها يارب لنا واللي يحط ليك❤️
2026-06-27 10:44:38
12
rana_21_7
رنــــا🥀 :
انا من دفعه 2025 وعاوزه اقول ان الامتحان كام سهل ومش مستاهل انكو تكبرون الموضوع كدا بس ركزو ع النحو بس
2026-06-27 18:54:03
9
mayanghanem
𝑴𝒂𝒚𝒂𝒏 🥀🖤 :
محتاجه دعواتكو اطلع من تالته ثانوي مجبوره الخاطر اعدي ٩٠٪
2026-06-27 07:38:13
9
_salma.nyx_
🦈 :
مش عارفه احل نحو ياجماعه 🙂
2026-06-27 13:42:54
7
ma._.r69
“Mark — (🏴) :
ما خلاص بقى يا جدعان ما تمتحهوا و انتو ساكتين
2026-06-27 07:03:04
7
bassant.rabea2
Bassant :
إدعولي اجيب مجموع حلو وعالي فالثانويه العامه وخش إعلام
2026-06-27 07:57:49
6
3aqsq
ريم هاشم :
يارب تكرمنا يارب برحمتك مش بمجهودنا
2026-06-27 03:36:19
12
who_ami903
مريَــم🌷 :
يمه مفكرتش فيها كده
2026-06-27 03:43:59
7
amnaosman42
user1461540243023 :
ادعولى بالله عليكم ادخل كليه صيدليه
2026-06-27 12:08:10
7
mo7ameed577
MO7AMEED :
ي دوب بقا انام عشان اصحي اذاكر هبدا جدمن بكرا
2026-06-27 16:50:53
10
gakslen
gogo :
بصوا يجماعه انا من دفعه ٢٥ . الامتحان العربي مش صعب للدرجه يعني ركزوا ع النحو اهم حاجه وشوفوا أساله السنين السابقه وازاي كانت بتيجي ف نحو وهكذا وكمان كان ف كتاب اسمو كيان كان كويس كنت حله منو جه منو كد. اهم حاجه ركزوا وانتو بتحلو ف القطعه. ف سنه بتاعتي جت قطعه سهله و التانيه كانت صعبه بس عموما ركزوا فيها كويس. تالت حاجه وانتو بتحلو متفكروش ف اي حاجه عموما ولا توتروا نفسكو وركزوا واقراو الجمله بدل مره ٢ وعشره براحه . والنحو م بيجي تقيل والله ولا حاجه .وكمان ركزوا ف البلاغه كويس . عامه ف المجمل حاولوا ع قد ما تقدرو تفهموا ال قدامك يعني مثلا ف نحو لو عندك مستر بيشرح درس وبيشرح حته مثلا ال هيا اصعب حاجه ف درس ف ف مجمل دي ال بتيجي . حاجه كمان سؤال ال هوا يقولك فعل دا معرب ولا مبني ١٠٠ ف ميه جاي اكيد ف ركزوا عليها وركزوا ف ليله امتحان ع النقطه ال مهمه متضيعوش اي درجه لان والله الدرجه بتفرق .وربنا يوفقكوا وتجيبو المجموع ال عاوزينه. ولو حد محتاج اي سؤال يخص حاجه يسأل
2026-06-27 11:47:10
14
yarahussameldein
Ya Ya :
طب سبني في حالي
2026-06-27 07:55:32
8
mariamlovemed
ي رب مريم تجيب95%🎀 :
ذاكرت كتير واما حليت الاسترشادي اتضحلي ان مذاكرتش خايفه اوي حاسه ان م عارفه احل
2026-06-27 09:19:24
19
To see more videos from user @osvmazz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About