@uncle_zamora1: مش هلاعب السنغاااال مش هلاعبهم والله ! 😓 #العم_زامورا #كاس_العالم #worldcup2026 #sportsontiktok #منتخب_مصر

العَم زامُـورا | 🥷🏼⚡️
العَم زامُـورا | 🥷🏼⚡️
Open In TikTok:
Region: EG
Friday 26 June 2026 21:07:24 GMT
223485
10448
230
279

Music

Download

Comments

amen.mohamed021
أنا هناك :
احنا تتعادل وتقابل استراليا وكده اتعشت🥰
2026-06-26 22:08:44
125
user4260117297818
توني كروس🤍🇾🇪🇾🇪 :
هارد لك جمهور العراق 🇮🇶
2026-06-26 21:31:37
91
1.1.123c
DOUÉ :
Overrated
2026-06-26 21:26:20
6
leilael.tazi
leilael tazi :
آن شاء الله سنيغال مع مصر
2026-06-26 21:48:10
21
lool1122009
𝑨𝒍𝒊 :
هو المفروض لو كوريا مصعدتش هنلاعب الاكوادور عادي السنغال بعيده ؟
2026-06-26 21:12:03
0
ahmedsabry277
️Ahmed Sabry :
ياعم احتمال كبير السنغال مش هتصعد
2026-06-27 00:16:39
7
mane.simer
✨❤♕ Mina ♕❤✨ :
منتخب السنغال يستاهل والله ان واحد اهو رغم خسرتنا في امم افرقيا من السنغال بس انا شخصيأ بحب منتخب السنغال وخصوصا ساديو ماني لان منتخب السنغال بيعمل خير لبلدو علشان كده ربنا بيكرمهم والله
2026-06-26 21:19:31
12
user7125047266285
user7125047266285 :
ومينفعش نخسر عشان لو خسرنا هنلعب فرنسا
2026-06-26 21:21:23
11
random_nga_15
𓋹 الجــمبلياَص 𓋹 :
يعم لا يعم لا ان شاء الله هنقابل فرنسا ولا البرازيل
2026-06-27 01:24:44
2
eyadmostafa5103
💥 اياد 💥 :
احنا لو كسبنا هنلعب ضد كوريا الجنوبية
2026-06-26 22:25:16
5
.mohamed5022
⚠️ Mohamed :
انا عندي صدمه نفسيه من كاس الامم الاخير ومش ناقص
2026-06-26 21:55:59
5
mahmoodashraf84444
محمود اشرف :
يسطا غلط لو اتأهلنا هنواجه كوريا و لو كوريا مش تأهلت هنلاعب اكوادور و لو متأهلتس هنلاعب وقتها السنغال بس كدا كدا خلاص الاكوادور تأهلت رسمي يعني لو كوريا مش تأهلت هنلاعب بنسبه 100 في الميه منتخب الاكوادور
2026-06-26 22:05:09
1
ahmedelabnoudy0
Ahmed El Abnoudy :
احنا مش بنخاف من حد يا عم
2026-06-26 23:44:56
3
mohamedelsead48
//ٌمـــﺣً🐺ـمٌـــــد// :
احنا مسمحين في حقنا
2026-06-26 23:55:19
1
amorylashin777
amorylashin777 :
هما خرجوا 3 نقط بس
2026-06-26 21:55:48
0
foula2022
foula2022 :
والترويج لعبت بالاحتياط عكس فرنسا فا شي طبيعي
2026-06-26 23:05:13
0
mostafanady1
sanjafaسنجفه :
انشاء الله هنلعبهم
2026-06-27 00:06:21
0
an_33_an
𓄂ᬼ𓆃꧁ད 𝔸🅷𝕞ⓔD҉ ཌ꧂ :
لو خسرنا وبقينا مركز تالت هنلاعب مين
2026-06-26 23:20:39
1
seif.ashraf.7
🔱SEIF 🔱 :
لو كسبنا هنلاعب الاكودور لأن معاهم 4 نقات
2026-06-26 22:41:34
0
sarakarim35
Apple User798227 :
مش دافعته عليهم ضد المغرب ، قابله بقى
2026-06-26 22:52:07
1
khaled_999_0
Khaled 999 :
طب ايه المسار الأفضل طيب
2026-06-26 21:27:02
0
omermohamed5509
omar.el.falaha⚡🪬 :
إن شاءالله مش هنلعبهم يارب 🤲
2026-06-26 21:15:32
2
1vex4
قــــــــــرآن | QURAN🐬🖤 :
النرويج 11 لاعب إحتياطي عكس فرنسا 11 لاعب رسمي
2026-06-26 21:38:59
2
To see more videos from user @uncle_zamora1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About