هو المفروض لو كوريا مصعدتش هنلاعب الاكوادور عادي السنغال بعيده ؟
2026-06-26 21:12:03
0
️Ahmed Sabry :
ياعم احتمال كبير السنغال مش هتصعد
2026-06-27 00:16:39
7
✨❤♕ Mina ♕❤✨ :
منتخب السنغال يستاهل والله ان واحد اهو رغم خسرتنا في امم افرقيا من السنغال بس انا شخصيأ بحب منتخب السنغال وخصوصا ساديو ماني لان منتخب السنغال بيعمل خير لبلدو علشان كده ربنا بيكرمهم والله
2026-06-26 21:19:31
12
user7125047266285 :
ومينفعش نخسر عشان لو خسرنا هنلعب فرنسا
2026-06-26 21:21:23
11
𓋹 الجــمبلياَص 𓋹 :
يعم لا يعم لا ان شاء الله هنقابل فرنسا ولا البرازيل
2026-06-27 01:24:44
2
💥 اياد 💥 :
احنا لو كسبنا هنلعب ضد كوريا الجنوبية
2026-06-26 22:25:16
5
⚠️ Mohamed :
انا عندي صدمه نفسيه من كاس الامم الاخير ومش ناقص
2026-06-26 21:55:59
5
محمود اشرف :
يسطا غلط لو اتأهلنا هنواجه كوريا و لو كوريا مش تأهلت هنلاعب اكوادور و لو متأهلتس هنلاعب وقتها السنغال بس كدا كدا خلاص الاكوادور تأهلت رسمي يعني لو كوريا مش تأهلت هنلاعب بنسبه 100 في الميه منتخب الاكوادور
2026-06-26 22:05:09
1
Ahmed El Abnoudy :
احنا مش بنخاف من حد يا عم
2026-06-26 23:44:56
3
//ٌمـــﺣً🐺ـمٌـــــد// :
احنا مسمحين في حقنا
2026-06-26 23:55:19
1
amorylashin777 :
هما خرجوا 3 نقط بس
2026-06-26 21:55:48
0
foula2022 :
والترويج لعبت بالاحتياط عكس فرنسا فا شي طبيعي
2026-06-26 23:05:13
0
sanjafaسنجفه :
انشاء الله هنلعبهم
2026-06-27 00:06:21
0
𓄂ᬼ𓆃꧁ད 𝔸🅷𝕞ⓔD҉ ཌ꧂ :
لو خسرنا وبقينا مركز تالت هنلاعب مين
2026-06-26 23:20:39
1
🔱SEIF 🔱 :
لو كسبنا هنلاعب الاكودور لأن معاهم 4 نقات
2026-06-26 22:41:34
0
Apple User798227 :
مش دافعته عليهم ضد المغرب ، قابله بقى
2026-06-26 22:52:07
1
Khaled 999 :
طب ايه المسار الأفضل طيب
2026-06-26 21:27:02
0
omar.el.falaha⚡🪬 :
إن شاءالله مش هنلعبهم يارب 🤲
2026-06-26 21:15:32
2
قــــــــــرآن | QURAN🐬🖤 :
النرويج 11 لاعب إحتياطي عكس فرنسا 11 لاعب رسمي
2026-06-26 21:38:59
2
To see more videos from user @uncle_zamora1, please go to the Tikwm
homepage.