@evin21.56: Kadir İnanır… Adın bile saygı uyandırmaya yetiyordu. Sanatınla, duruşunla ve iz bırakan karakterlerinle hep hatırlanacaksın. Gidişin içimizde derin bir boşluk bıraktı ama eserlerinle yaşamaya devam edeceksin. Mekânın cennet olsun, güzel usta.#kadirinanır nanır #buyukustat #yeşilçam