@fujoshi982: زمان پخش تمپو ،ویلیام دربارهی تم دلشکسته توییت گذاشته بود 🎸: چرا اینقدر احساس سردرگمی میکنم؟ ❤️🩹 🦈: چون «پی» کنارت نیست؟ 🤔 🎸: من هیچوقت احساس نکردم که تو رو ندارم. 😏 🦈: منظورم تم بود!!! این خیلی سوییت بودکه ویلیام گفت "من هیچوقت حس نکردم که تو رو ندارم" و است جواب داد، منظورش برای تم بود~ نه برای ویلیام چون برای ویلیام اون همیشه اونجاست🥹🫶🏻 #williamest #est #william ##blfans #thampotheseries