Yapmayın buna bana ya zaten doluyum o bakışlarına kurban olurum kızım Allah'ım seni korusun her daim seninle olsun
2026-06-27 14:39:13
58
sonliman1881 :
Bu eserimi bu videoyu izledikten sonra yazdım içimde ki acıyla sözler birden çıktı. Resmen hayata isyan ettim😢😢
2026-06-27 19:16:16
5
MONSHER CÜCE KEDİ MUCKİNG :
🥺🥺🥺🥺 ah be çok üzücü be peki ben niçin agladim şimdi
2026-06-27 16:59:27
16
Sevim Yentüz :
yazıklar olsun ordaki insanlara
2026-06-27 17:17:01
17
ismail AYDIN3 :
Ah be güzel kızım, ağlattın beni 😢😢😢
2026-06-27 17:22:22
8
Aytaç :
bir kişide yanına gitmemis insan bunu fark edip yanına gidip yanlız hissetmemesi için birşey yapmaz mı kendi sevincine dalmak yerine
2026-06-27 14:24:37
25
Vatan TEK :
o kadar aile var..
biri elini tutsa ilgilensee
oyyyy
Rabbim yardımcısı olsun 🤲🤲
2026-06-27 15:19:13
18
Tc Adem :
bu çocuk buyüdümü hen çok güzel olucak hemde çok başarılı olucak yazın bitarafa .
2026-06-27 17:53:18
11
***Veli Bildircin*** :
şarkının ismi lütfen...
2026-06-27 20:53:14
0
Hayalperest 😉 :
niye hep bir yanımız eksik kalıyor ki
amk dünyası 😔
2026-06-27 13:41:00
13
🕊️ Mezopotamya ✌️ :
yemin ederim içim yandı. normal de. duygusal bir kişi değilim.. ama . bu prenses ❤️papatya kardeşim .. yalnızlığı beni mahvetti ve😭😭😭
2026-06-27 17:16:48
4
frsrbaba :
Kendimi gördüm bu garipte🥺
2026-06-27 16:15:35
6
esmer papatya :
Rabbim kimseyi kimsesiz birakmasın🥺🥺🥺
2026-06-27 19:21:23
1
Suat Irmak :
o toplulukta hiç farkında olan yokmu 🥺🥺🥺
2026-06-27 19:05:48
1
Mavinin Dünyası🕊🪽 :
Bilirim bu duyguyu..
2026-06-27 16:06:42
6
yigithan_27ali :
Neden izledim nerden gördüm bu paylaşımı 🥺
2026-06-27 11:20:44
8
KAZIM VURAL :
Yutkunamadım…
2026-06-27 12:47:48
9
amaabarbiii :
allah yardımcısı olsun :(
2026-06-27 07:41:23
2
hertel :
niye ağlattınız lan beni.. 😔
2026-06-27 14:19:14
2
Ramazan27 :
oyyy kıyamam sana yaa canım benim Allah'ım senin yar ve yardımcın olsun inşallah 🥹😭🥹
2026-06-27 16:06:39
1
renat ralas :
bir yanımız değil insanlığımız eksik. eşime okulda çocukların koşa koşa sarılışını görünce insanlığın ne olduğunu çok daha iyi anlıyorum.
o topluluğun içinde " Sen nasılsın " diyecek bir kişi dahi yokmuş ne yazikki...
2026-06-27 16:28:19
3
Həvva Qubalova :
nekadar da məsum ve güzel
2026-06-27 17:53:29
1
tk :
güzel bir yaşamı olsun. ❤
2026-06-27 15:28:02
3
Deniz Tercan :
seni en iyi anlayanlardan biride benim bedeni küçük ama yüreği büyük çocuk😞😞😞
2026-06-27 13:31:02
1
To see more videos from user @sonliman1881, please go to the Tikwm
homepage.