بص حضرتك حتى لو اشتريت فول برضة اخذ فاتورة ولا أعمل اية 😁
2026-06-28 02:17:09
1
abood :
أنا شغال كاشير واتفق معاك لازم تأخذ الفاتوره بعض المرات يصير اخطاء من الكاشير او من المحل نفسه
2026-06-27 14:25:37
16
فيصل :
انتبهو احيان يضغط على الباركود مرتين ويتدبل السعر
2026-06-27 22:35:24
6
S :
اول مااقول الفاتوره ينقلب وجه الكاشير🤷🏻♀️
2026-06-27 14:39:47
9
Ghadeer✨ :
2026-06-27 18:05:08
2
خلود :
شكرا على النصيحه والله كلامك صدق
2026-06-27 20:48:35
1
Shopping store :
خذيت فاتورة وراجعتها في البيت وفيه منتج حسب علي 11 مرة وانا خذيت واحد فقط
2026-06-27 11:03:54
5
staaarr32 :
كلامك سليم كذا اسوي
2026-06-27 20:17:33
1
رفيف :
اقسم بالله صارت معي واقوله يقول الجهاز عطلان والمشكله له سنتين كل ما اجيه يقول الجهاز عطلان اقسم بالله
2026-06-27 04:14:04
1
🔱AFASHi🔱 :
كله من السم في العصير
2026-06-27 04:07:15
2
م༒ :
المعلوميه ايذا ما اخذت فاتورتك تكون مشترياتك مجانيه او تعويض 500ريال
2026-06-27 03:59:29
0
👑chatmaster♏️🔸️🔹️ :
اخالفك الرأي مولازم سروال العيد يكون جديد اهم شي يكون نظيف العمر واحد مستحيل ينعاد ثاني 🥇🏆👑🧡
2026-06-27 11:15:30
1
حمزة :
انا مره اخذت اغراض كثير من سوبر ماركت كبيييير وبعد مراجعتي للفاتورة اكتشفت ان الخيار بعد الوزن حاط سعره ٨٥ ريال
2026-06-27 11:48:11
3
Faisal Ibrahim 102 :
معقولة جلست ساعة كاملة تستناه ولا بس لفظي ساعة 🤣
2026-06-27 13:15:11
2
Said Almashjary :
الاختصار طيب
2026-06-27 09:22:09
2
𝓐𝔂𝓪 𝓘𝓫𝓻𝓪𝓱𝓲𝓶 🇪🇬🇸🇦 :
صحيح في مره في الماركت كنت واخده كراتين مايه وطلبات زياده وكل مره بشتري نفس الطلبات مثلا بدفع من الفين ل 3 مش اكتر او اقل وبدفع من غير ما اركز سواء في فاتوره طبعها او لا ومبركزش بردو أنا دفعت كام وفي مره دفعت ويشاء القدر اني ابص علي مبلغ الفاتوره ألاقيني دفعت 6000 وشويه علي نفس طلبات كل شهر وراجعت الفاتوره لقيته حاسب ان لو كرتونه المايه فيها 40 زجاجه حاسبها 40 كرتونه في عدد بقي كل الازايز في كل الكراتين وحظه مكنتش طلعت لسه من الماركت ورجعت قولتله اي انت كدا بايع شركه مايه مش كراتين ورجعولي فلوسي وحرمت من بعدها اني ماخدش فاتوره او ابص علي اجمالي المبلغ 😂😂
2026-06-27 11:59:33
1
T.A :
ايش اشتريت
2026-06-27 11:06:01
0
❤️❤️🇸🇦🇸🇦 :
جزاك الله خير على النشر ماقصرت والله صح مو الكل يركزز علل الفانوره والله فرق كبير اخد لو سحب ١٠ ريال ولا ٥ معقول بس مره الله يهديه ياخد ستين وشي في جيبه الله يهديه
2026-06-27 13:45:44
0
شركة سوفت هاوس للباركيه :
هذا الكلام الصحيح 👍 بدون فاتورة ماتضمن حقك ولا الضمان
2026-06-27 09:43:26
2
To see more videos from user @kik.10, please go to the Tikwm
homepage.