nepal bata jati pani gako xan Europe tini haru le manpower agency ko naam kaile ni vndaina .hami nepali yestai xau vnera chinaunu pryo ni haina.aafu gako office ta thaa hnxa ni yaarrr .teti vndina k nai hnxa ra . inbox me vnera reply garxan . commission khanu pryo ni haina
2026-07-17 19:12:37
16
sharma b bhakta :
agge limite
2026-07-14 16:22:01
4
Rajushrestha🇸🇰 :
Salary Kati jati hunxa sis Slovenia ma tyo Pani bhandinus na🥰
2026-07-12 19:45:37
5
Sharmila gadal :
ani kun language chalxa slovenia ma
2026-07-17 07:05:24
3
Saamrai :
bakery ko dimand xa ma'am
2026-07-14 16:51:31
4
सुजिता मगर :
कहाँ बाट कुन मेनपावर बाट हो नि
2026-07-12 18:05:32
1
CiBin Grg :
uae bata milx apply?
2026-06-27 06:41:19
5
kumar@8899 :
I'm interested
2026-08-01 18:03:28
2
rajubaralmagar817 :
हेबी ड्राइभ काे बेसिक कति हुन्छ समय कति लाग्छ र उमेर कति सम्म जान पाईन्छ
2026-07-17 16:25:01
1
raj Thapa :
काहा बाट जानु भा हजुर नेपाल बाट हो
2026-06-30 13:04:37
1
@ ishwor❣️( नुवाकोटे ठिटो) :
ma pani driving ma aauna paro sis k garnu parxa
2026-07-16 14:56:10
1
Actingking silent 🤫 killer :
Kun manpower bata janu vaya ko ho hajur❤️❤️🥰
2026-08-04 03:12:16
1
🇳🇵💐🌹Buddha💐🌹Moktan💐🌹 :
heavy driver ko lagi kasto x
2026-07-20 18:02:55
1
GEN ALPHA :
स्लोभेनिया आउनु भन्दा पहिले नै TRC दिन्छ भन्ने कुरा कतिको सत्य हो?
2026-07-15 17:51:03
1
bibastamang25 :
hora hjur
2026-07-28 05:20:53
1
aarbinapunty :
kaha xa manpower
2026-07-23 03:31:24
2
ARGK :
बुझेर जानू जाने मान्छे हरु यहाँ भने जस्तो नहोला TRC नभै काम गर्नु पाइदैन सात महिना सम्म TRC नभएर घर बाट पैसा मगाएर खान्नु पर्ने बुजेर जानू होला यहाँ भने जस्तो छैन
2026-07-17 12:10:37
1
Royal Aashis :
direct ta janu vyo apply grda kun site bata garnu vyo visa apply grda kasari garney tyo vnnu na
2026-07-17 19:57:10
2
keshabrana :
electricity ko chha sister
2026-07-21 06:19:46
2
🍁🍁🍁 :
Slovenia ra Slovakia farak country ho rw? ani Slovakia kasto country ho?
2026-08-07 16:52:22
0
Amit Saru magar :
ma Barista garxu medam dimand kasto xani
2026-07-14 02:49:52
4
Adhikari kanxa🇳🇵🇳🇵🇳🇵 :
ma sanga ni nepali heavy license
2026-07-16 03:23:29
2
sudipshrestha7520 :
not good
2026-07-19 04:55:43
3
Ryan Magar :
Tax कति छ थाहा छ ??? तलब भएर होइन
Tax कति काट्छ जानकारी छ ????🤣
2026-08-15 06:37:59
1
To see more videos from user @samanalama8, please go to the Tikwm
homepage.