@italia.family.visa: Rash#italyfamilyvisaconsultantsislamabad #viralvideo #italytiktok🇮🇹🇮🇹

Italia Family Visa Consultants
Italia Family Visa Consultants
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 27 June 2026 06:08:58 GMT
27292
1149
82
38

Music

Download

Comments

amir.m.a2
Amir M A :
Allah hum SB ko kamyab kry
2026-06-27 12:24:01
9
ahmedkhanak35
Ahmed khan Ak :
Bhai interview ma Kya sawal hote hai please bata do
2026-06-30 22:25:47
4
mannatkhan0073
Mannat Kamran :
8 may 2026 ko file submit krwai hai pta nai call kb aey gi still waiting
2026-06-27 18:39:15
4
laeeq.bajwa
Laeeq bajwa :
visa kab lagy ga family reunion ka file submit KY bad Kisi ko pta ha
2026-06-27 14:57:09
2
princesdool6
Amber-Heer :
, 26 ko embassy open Hogi
2026-08-18 20:25:41
0
arahsjsbzy
Asif Jutt :
23july waloo ko kb call aai gi family visa
2026-08-29 17:19:48
0
blackbloody012
♡MRS♡ASAD♡ :
Appointment ni Mel rahi
2026-07-12 08:15:05
1
walihaider25
Wali Haider :
Maine 11-7-2025 ko krwaye thy lekin no cll no mail family reunion kitna time lgy ga mazeed?
2026-08-05 13:05:16
0
muhammadjunaidsaf5
Junaid mughal :
kn saa visa ha
2026-06-30 09:01:40
1
aayanali112211
💸Aayan Ali💸 :
Work visa hojaya ga
2026-07-15 19:21:12
1
samikhan3828
Sami Khan38 :
assalamualaikum sir mery educational documents Mai ny last 19Dec 2025 ko appositile kiye thy Kya Educational documents bhi abhi dobara apostille krny zarori hai
2026-06-28 09:09:59
1
ammarbajwabajwa
محمدعمارباجوہ🚩🚩♟️♟️ :
in sha Allah
2026-07-16 00:11:54
1
nomii6625
Nomii❤️ :
allah ka suker ha muja aj Cal aie ha may nay be ,6,5,2026 ko submit krwai tha
2026-07-31 23:35:59
0
rajpoot.brand.809
بنگلہ دیشی جماءی راجہ 🇧🇩🇵🇰 :
𝐤𝐚𝐭𝐧𝐚 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐥𝐚𝐠𝐭𝐚 𝐡𝐚𝐧
2026-07-23 08:17:59
0
her_healthmatters
Her_health matters :
beshak Alhmdulillah
2026-06-28 10:08:26
1
glittery...hearts8
@glittery.. Hearts :
many 13 April ko jama karwy ha abi tak no call no message
2026-06-28 10:31:34
1
afzaawacpjm
Queen 👑💕 :
15 April ki submit krwai hai butt no call
2026-06-27 18:43:03
2
n0mi_khannn
@nOmi _kHan....♥️😊 :
appoitment required...
2026-06-27 20:06:28
1
ahmad.ali88316
Ahmad Awan883 :
Work visa b lgaty
2026-07-10 09:53:49
1
laeeq.bajwa
Laeeq bajwa :
Kisi ka aj visa laga
2026-07-10 10:13:01
1
laeeq.bajwa
Laeeq bajwa :
Kisi family reunion ka visa Laga aj
2026-07-10 10:13:19
1
mrehanmayo
dream Italy 🇮🇹✈️ complete :
Aslam alaikum bhai Italy me employer ko peck par email jany ky ketny taim bad visa lag jata hy
2026-07-03 11:04:39
0
saadali__5
SaadÏ✨ :
❤️
2026-07-05 06:19:31
1
chahitsham7
SHAMO 💸❤️‍🔥 :
❤️❤️❤️
2026-06-27 17:04:39
1
bila1150
عتیق کیانی(گکھڑ) :
💕💕💕
2026-06-27 16:50:09
1
To see more videos from user @italia.family.visa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About