@meme_doni: ولی رامین... #ایران #جام_جهانی #فوتبال #میم

Meme_doni
Meme_doni
Open In TikTok:
Region: IR
Saturday 27 June 2026 06:51:28 GMT
10885
1692
36
64

Music

Download

Comments

ati..1389..r
★‡ :
به نظرم همین که بعد از بازی اومد و گفت که همشون ناراحت و شرمنده ان با ارزشترین بود برامم مهم نیست صعود کنیم یا نه 💔
2026-06-27 15:49:18
66
yeganeh.fakuor
Yeganeh Fakuor :
گل آفساید نبود .. .
2026-06-27 17:41:53
15
mobina878787
XBts :
ولی این بازی برای هممون برد بود . نه باخت نه مساوی!
2026-06-27 13:56:19
36
mobin.bjnhhvtogft
Mobin Bjnhhvtogft :
بچه های ما بهترین بازی رو داشتن ولی امان از وی آی آر
2026-06-27 14:18:41
47
sarabnhjj
𝙡𝙖𝙧𝙖 :
حق ما برد بود ولی شانس با ما یار نبود...🙂
2026-06-27 15:46:41
19
par.nika73
Parnika :
واسه کسایی که توضیح میخان دقیقا۹۰ گل زدن ولی گفتن افسایده و اخرشم۱_۱مساوی کردیم
2026-06-27 16:45:50
6
hastiyou8
HASTI :
قضیه چیهههه
2026-06-27 13:22:55
4
hasti6445
★ :
بردیممم یاا باختیمم😭
2026-06-27 13:09:08
3
salih.zeus3
Salih Zeus :
2026-06-27 17:17:36
1
nargesshajirati
اریام :
2026-06-27 15:11:35
1
aylar7632
Aylar :
یعنی چی توضیح بدیدددد
2026-06-27 15:39:52
1
yeganeh.fakuor
Yeganeh Fakuor :
مهم اینه که بچه ها تلاششون رو کردن و این تو قلبمون پایداره💋
2026-06-27 17:42:27
6
delibom64
delibom :
رامین😭😭💔
2026-06-27 13:25:50
4
user7213216148516
lone wolf :
2026-06-27 15:43:38
0
user7213216148516
lone wolf :
2026-06-27 15:43:32
2
maha.h26m
a Pahlavi girl🦁👑 :
ایران صعود کرد یا نه؟؟
2026-06-27 18:20:46
0
amir_h.hafez
Amir_h Hafez :
تیم ایران :نه تیمی که رامین آوردش بالا : بله
2026-06-27 15:41:59
2
younesaziziyan
𝚼𝕺𝖀𝕹𝕰𝕾 :
ولی گل آفساید نیود💔😭🇮🇷
2026-06-27 20:38:29
0
.hasti508
Hasti :
چه ببرین ، چه ببازین ، قهرمان ما باقی میمونین
2026-06-27 15:25:43
2
user1706232344128
آرین واحدی :
خب فیفا یه قانون سسشر داره چند ساله که بازیکن پشت دروازه بانی باشه به عنوان دروازه بانی حساب میشه و آفساید درست. بود
2026-06-27 15:04:15
0
To see more videos from user @meme_doni, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About