@drhanzalahplus: “PDRN bagus kalau nak start skincare” #pdrn #bagus #muka #skincare #skin @Ar Rasyidin Academy @Dr Hanzalah Live @Dr Hanzalah Extended @Dr Hanzalah Stream @drhanzalahnetwork @Dr Hanzalah 2.0

Dr Hanzalah +
Dr Hanzalah +
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 27 June 2026 07:43:24 GMT
688131
10230
129
1027

Music

Download

Comments

samsurianasuhaimi
Ibu Aleesya :
Yes pdrn mmg penting tambah2 yg berumur 40 ke atas..Saya lani keluar rumah x pakai apa2 pun org tegor lawa skin.Baru pkai x hbs sbotol lg.Tapi yg saya pkai ni wardah punya
2026-07-25 07:49:02
38
by.airaaidan
Shopaholic :
Sy pkai serum pdrn skintific.. best gila.. tegang kulit aku.. makin cerah..
2026-07-06 04:27:36
56
nurulintanbaizura
NURUL INTAN♥️ :
pakai set skintific bru 4hr so far best berubah kulit muka🥰
2026-07-09 10:49:51
21
syaharitashaarimanoket
Syaharita Shaari Manoket❤️‍🔥 :
sy pakai pdrn g2g serum+moisturizer kulit muka licin cantik😂
2026-07-21 13:10:57
21
nana_5ilverqueen
Queen Nana🍉 :
sy pkai pdrn g2g sy naik jerawat😭
2026-07-02 04:09:47
18
batrisyia.zbd
triszz :
pdrn ni ape we
2026-07-01 04:25:05
2
red.velvettt16
red velvet :
btul la dulu tgk mad no. hurmmm..tp skrg jauh beza..
2026-06-29 01:27:21
17
nickkb23
NKBNM :
Mad Nor ni full content creator ke?
2026-06-29 08:55:27
1
azreensyaniha
Reen :
Bf mom boleh pakai x?
2026-07-14 05:24:47
0
mommyhayden22
mdmfecelia :
Korang pakai lh Skintific full set pdrn + jellypad sheetmask & tonerpad dia . hasil dia 👍🏻💯 trust me . yg penting konsisten 😁
2026-08-26 01:16:11
5
sya2395
SYASYA :
sy baru stat pakai skintific yg semua warna pink..
2026-06-28 10:48:22
6
wahidawahab_
Cik Puan Wahida🥰 :
Pdrn pakai waktu bile?
2026-07-07 05:22:06
0
queenery24
Dreamqueen :
Ibu yang sedang breastfeeding boleh guna?
2026-08-28 09:20:39
1
tecerain
Dr Ain :
saya pakai serum naik biji2 kat muka... adalah ini boleh jadi solution
2026-07-14 15:36:14
3
sinorita479
P I J A H 🦈 :
apa mksd pdrn tu?
2026-07-12 16:02:56
1
janggut556
cheff IB penang07 :
pakai pdrn ni mmg best ooo..bekas2 jerawat hilang oooo
2026-07-17 14:47:07
1
nannacute06
nanna :
samalah ye.. suami sy pun sama, modal dia.. buat apa nk jaga muka..sama jer. 😅 tp sy lah yg pedulikan..cari kn itu ini.. 😊 tp utk isteri nya, mcm² dia pedulikan.. belikn itu ini. 😍 alhamdulillah.. skintific pdrn. best👍👍
2026-07-02 03:04:39
4
puannapisah
Mamamuazfia :
kadang takut nak pakai sbb terlampau murah
2026-07-08 12:24:34
1
naim_rajin
Naim Rajin :
saya tau PDRM je
2026-07-02 07:07:26
1
deknacuties
arinaattashaa :
Sebab tgk podcast ni lah kita beli produk yg ada PDRN✨
2026-07-14 13:58:03
1
lilymikaylaaa
Mrs L 𐙚 :
sy pkai pdrn serum medicube ✨
2026-07-31 00:31:28
4
hanafarhana905
hanafarhana905 :
Akintific?
2026-06-29 13:17:06
1
sya2395
SYASYA :
hrp² menjadi
2026-06-28 10:48:35
1
mrs.okay85
I'm Mrs.Random :
kl ada cysts blh ker
2026-06-28 16:55:06
1
nischabeauty
BEAUTYFLUENCER 萨尼萨 :
Cik Niss minum PDRN
2026-06-30 14:27:23
0
To see more videos from user @drhanzalahplus, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About