Mensen vergeten dat het een spel is en niet oorlog.
2026-06-27 11:33:24
429
jayden._023 :
als je de naam van Persie draagt dan heb je met niks te maken van wat jij nu opnoemt dat ten eerste ten tweede er is maar 1 reden waarom hij voor Marokko zou kiezen en dat is om ze eigen legacy te bouwen en niet altijd de zoon van te blijven
2026-06-27 09:33:58
181
thijs :
Die jongen is bijna 20 en heeft pas 2 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld..
2026-06-27 11:57:02
52
fran :
Nederlandse hier👋🏻 Lekker doen wat voor jou goed voelt en lekker voetballen waar je wilt! Succes Shaqeel💪🏻
2026-06-27 12:25:02
36
Ashkayn🇲🇦 :
Is fake nieuws bro
2026-06-27 07:59:12
86
Nora_tje :
Ik ben dankbaar voor niks, geboren en getogen in NL. Wat ik bereik is te danken aan mezelf
2026-06-27 11:52:54
13
🇩🇿🇸🇷 :
Is geen officiële statement , hij heeft nog niks naar buiten gebracht
2026-06-27 08:20:43
13
Westside :
Reageer nooit op je filmpjes maar met deze heb je mooi verwoord broeder
2026-06-27 09:43:52
24
sylvia :
Mensen moeten leren om niet te oordelen over een andermans beslissingen
2026-06-27 12:22:42
23
ⴽⵀⴰⵍⵉⴷ :
Hij kan zelfs voor England spelen.....
2026-06-27 11:38:26
21
lurdianaa99 :
Wat is er met jou gebeurd?
2026-06-27 10:56:39
5
annet vredeveld :
hallllllooooo het is voetbal....voetbal
2026-06-27 11:38:11
16
nicolewessel728 :
Ik zag ‘m ook liever voor Oranje uitkomen mocht hij goed genoeg zijn maar ik vind het fantastisch voor het joch dat hij keuze heeft en de keuze die hij maakt is vast niet zomaar gemaakt. Trots op ‘m!
2026-06-27 10:35:34
19
user729301709720 :
Tegen je eigen zoon zou je ook zeggen kies wat je gelukkig maakt.
2026-06-27 12:20:47
7
tjoptjop :
Die acceptatie gaat twee kanten op. Ik mis hem aan beide zijden.
2026-06-27 10:27:29
9
Set :
Dankbaar?? En welke kansen. Ik heb zat geld binnenghaald voor NL
2026-06-27 13:07:13
8
GS.DND📵 :
gewoon een jongen die z’n droom waar maakt btw
2026-06-27 12:14:56
8
l-164 :
Jongens niet diepe graven hij kiest voor Marokko omdat hij gwn niet door de selectie heen kan van Nederland en zeker niet voor de club waar hij nu speelt ( ik ben voor Feyenoord) hijs een hele goeie voetballer maar niet genoeg kwaliteit voor NL
2026-06-27 12:27:45
4
N-Agzanay :
Dean Huijsen heeft ook v Spanje 🇪🇸 gekozen!!!!!
2026-06-27 14:39:02
0
bigdaddy :
ik vind dat je gewoon moet spelen in het land waar je woont
2026-06-27 11:56:17
2
Damien Eijk :
Soms zit er gewoon ook een tactische gedachte achter, misschien denkt hij meer kans te hebben om te kunnen spelen voor Marokko waar die bij Oranje niet zou worden gekozen.
2026-06-27 14:15:00
3
AvdM :
Word een beetje moe van dit soort filmpjes. Er was er maar 1 waarvan ik hoopte dat hij voor Marokko zou kiezen en dat is Wout Weghorst.
2026-06-27 12:40:03
4
Football footage👀⚽️ :
En wat zeggen ze over Dean Huijsen?👎
2026-06-27 13:54:28
3
quack! :
welke land?Suriname?
2026-06-27 10:39:53
0
To see more videos from user @ykfit, please go to the Tikwm
homepage.