Όχι δεν κάνει σωστά την δουλειά της, όταν υποστηρίζει μέτρα που είναι καθαρά εισπρακτικά και χωρίς κανένα νόημα κάτι πάει λάθος. Α και έχω οδηγώ πάνω από 35 χρόνια, δεν έχω χρησιμοποιήσει ούτε πυροσβεστήρα, ούτε φαρμακείο και ούτε έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω. Ούτε νοσηλευτής είμαι, ούτε πυροσβέστης.
2026-06-27 14:31:14
5
seaman :
Πέστα κοπέλα μου .!!!!!!!!!!!!!
2026-06-27 13:06:46
10
Makis Tateosian :
Είναι πολλά τα λεφτά!!!!!!!
2026-06-27 16:02:44
9
Teodora Pasheva :
Μπράβο κοπέλα μου
2026-06-27 17:23:40
6
Τάσια Τσικρικα :
Πεστα κοπέλα μου.Μπραβοοοοοοοοόο💖🌺
2026-06-27 14:27:06
25
Άκης ανδρεσσας :
καλά τα λέει
2026-06-27 13:12:02
10
kyriakipanagiotidou3 :
Μπράβο ρε Μαρία πεστα. 😍😍😍
2026-06-27 09:01:03
8
To see more videos from user @mariamichalatou3, please go to the Tikwm
homepage.