@menofstyle.gr: Δεν χρειάζεται να καλύπτεις συνέχεια αυτό που ήδη είναι όμορφο. Στα 15, στα 16, στα 17, το δέρμα σου δεν χρειάζεται 500 προϊόντα για να δείξει καλά. Χρειάζεται φροντίδα, καθαριότητα, ενυδάτωση και αντηλιακό. Όχι πίεση να μοιάζεις μεγαλύτερη. Όχι ρουτίνα 10 βημάτων επειδή το είδες online. Η ομορφιά δεν χρειάζεται πάντα περισσότερα προϊόντα. Μερικές φορές χρειάζεται απλώς να την αφήσεις να φαίνεται. __ Follow 👉 @menofstyle.gr #MenOfStyle #Mindset #Apla+Andrika
όταν ήμασταν 20-25 μέχρι 30. δεν βάζαμε τίποτα μόνο πληνόμασταν το πρωί και τίποτα άλλο. έχει δίκιο ο κύριος. έχουν ξεφύγει τελείως
2026-06-27 09:37:57
236
thania.T :
πες τα Χρυσόστομε. με τα skin care... θύματα όλα.
2026-06-27 13:12:38
59
FOTINI VAS :
Respect 👏
2026-06-27 16:01:29
2
alexia_butterfly1 :
Μια χαρά τα λέει
2026-06-27 09:12:11
128
🤍 𝙇𝙤𝙨𝙩 𝙎𝙤𝙪𝙡 🪽 :
δίκιο έχει εδώ
2026-06-27 09:09:20
97
pan8889 :
ρε φίλε πόσο δίκιο έχεις!!!!!!
2026-06-27 13:18:38
73
kikiNikolaou44🌞 :
Έχει απόλυτο δίκιο. 🥰
2026-06-27 12:37:06
31
PrincesH$ :
αντε πες τα γιατί το έχουν ξεφτιλίσει!!!!
2026-06-27 13:52:08
22
christinadeska :
Ότι καλύτερο έχω ακούσει τελευταίσ.
2026-06-27 09:49:49
14
🇬🇷Παπαγάλος🇬🇷 :
Καί τά τατουάζ άλλο αίσχος.
2026-06-27 15:29:40
21
❣Giota Vasileiou❣ :
είμαι 37 και ακόμη δεν έχω αγοράσει τέτοιο προϊόντα, μια ενυδατική και ουτε καν τη φοραω🤔
2026-06-27 12:52:40
32
Ηλιανα Ελευθερίου :
Δυστυχώς φίλε μου έχουν ξεφύγει.....
2026-06-27 15:24:18
16
giotakarabouka :
πόσο δίκαιο έχει !!!
2026-06-27 11:12:25
18
Maria :
Είναι οι μαμάδες οι μαμάδες φταίνε👍👍👍
2026-06-27 13:53:24
13
Roula :
Πόσο δίκιο εχεις!!!!
2026-06-27 12:56:43
10
viveeksadaktylou :
Παντα σωστα μιλας🥰🥰
2026-06-27 09:30:22
13
Leticia Rose :
τα πολλά προϊόντα στο σώμα αλλά και στο πρόσωπο προκαλούν επίσης ορμονικές διαταραχές γιατί όλα αυτά απορροφώνται από τον οργανισμό.
2026-06-27 14:23:01
9
christospotamaris :
Akrivws file mbravo.Xefhgame teleios lupame.👍👍👍
2026-06-27 19:38:27
1
renee_8482 :
Έτσι ακριβώς κύριε Γιώργο!!!!!!!! Στα 30 ξεκίνσα να φοράω ενυδατική.....Μια ζωή πλενόμουν το πρωί καλά και το βράδυ, πρόσωπο-δόντια, χτένιζα τα μαλλάκια μου κι έτοιμη!!!!!!! Τα νιάτα είναι δύναμη από μόνα τους, δε χρειάζονται ενίσχυση!!!!!!!!!!
2026-06-27 09:35:00
19
Χριστίνα :
Δεν τα βάζουμε όλα αυτά παρόλο που μαστε 40
2026-06-27 16:41:13
8
user9794076167057 :
πόσο δίκιο έχεις
2026-06-27 09:33:09
6
τεο :
πες τα ρε δάσκαλε 💪💪
2026-06-27 09:22:36
17
Ιωαννα Πραπα :
49 και βαζω μονο αντηλιακο
2026-06-27 19:44:23
11
IoannaAmy :
συγνώμη αλλά και εμείς η 35αρες πιπινακι είναι το δερματική μας 😊😊
2026-06-27 14:45:30
9
Eleni :
Ποσο δίκιο εχει. Από το κακό στο χειρότερο
2026-06-27 10:03:19
5
To see more videos from user @menofstyle.gr, please go to the Tikwm
homepage.