@menofstyle.gr: Δεν χρειάζεται να καλύπτεις συνέχεια αυτό που ήδη είναι όμορφο. Στα 15, στα 16, στα 17, το δέρμα σου δεν χρειάζεται 500 προϊόντα για να δείξει καλά. Χρειάζεται φροντίδα, καθαριότητα, ενυδάτωση και αντηλιακό. Όχι πίεση να μοιάζεις μεγαλύτερη. Όχι ρουτίνα 10 βημάτων επειδή το είδες online. Η ομορφιά δεν χρειάζεται πάντα περισσότερα προϊόντα. Μερικές φορές χρειάζεται απλώς να την αφήσεις να φαίνεται. __ Follow 👉 @menofstyle.gr #MenOfStyle #Mindset #Apla+Andrika

menofstyle.gr
menofstyle.gr
Open In TikTok:
Region: GR
Saturday 27 June 2026 09:02:05 GMT
203084
6807
184
1462

Music

Download

Comments

user92733920181611
Μαρια Αυγερινού :
όταν ήμασταν 20-25 μέχρι 30. δεν βάζαμε τίποτα μόνο πληνόμασταν το πρωί και τίποτα άλλο. έχει δίκιο ο κύριος. έχουν ξεφύγει τελείως
2026-06-27 09:37:57
236
thania...0
thania.T :
πες τα Χρυσόστομε. με τα skin care... θύματα όλα.
2026-06-27 13:12:38
59
fotini.vas
FOTINI VAS :
Respect 👏
2026-06-27 16:01:29
2
alexia_butterfly1
alexia_butterfly1 :
Μια χαρά τα λέει
2026-06-27 09:12:11
128
star.dsf1
🤍 𝙇𝙤𝙨𝙩 𝙎𝙤𝙪𝙡 🪽 :
δίκιο έχει εδώ
2026-06-27 09:09:20
97
pan88893
pan8889 :
ρε φίλε πόσο δίκιο έχεις!!!!!!
2026-06-27 13:18:38
73
likadrama_
kikiNikolaou44🌞 :
Έχει απόλυτο δίκιο. 🥰
2026-06-27 12:37:06
31
princesh6761
PrincesH$ :
αντε πες τα γιατί το έχουν ξεφτιλίσει!!!!
2026-06-27 13:52:08
22
user8614091279194
christinadeska :
Ότι καλύτερο έχω ακούσει τελευταίσ.
2026-06-27 09:49:49
14
d_f344_12
🇬🇷Παπαγάλος🇬🇷 :
Καί τά τατουάζ άλλο αίσχος.
2026-06-27 15:29:40
21
giota_vasil
❣Giota Vasileiou❣ :
είμαι 37 και ακόμη δεν έχω αγοράσει τέτοιο προϊόντα, μια ενυδατική και ουτε καν τη φοραω🤔
2026-06-27 12:52:40
32
user8167345776140
Ηλιανα Ελευθερίου :
Δυστυχώς φίλε μου έχουν ξεφύγει.....
2026-06-27 15:24:18
16
giotakarabouka
giotakarabouka :
πόσο δίκαιο έχει !!!
2026-06-27 11:12:25
18
mar425_
Maria :
Είναι οι μαμάδες οι μαμάδες φταίνε👍👍👍
2026-06-27 13:53:24
13
roula2980
Roula :
Πόσο δίκιο εχεις!!!!
2026-06-27 12:56:43
10
viveeksadaktylou
viveeksadaktylou :
Παντα σωστα μιλας🥰🥰
2026-06-27 09:30:22
13
leticiarose_
Leticia Rose :
τα πολλά προϊόντα στο σώμα αλλά και στο πρόσωπο προκαλούν επίσης ορμονικές διαταραχές γιατί όλα αυτά απορροφώνται από τον οργανισμό.
2026-06-27 14:23:01
9
christospotamaris
christospotamaris :
Akrivws file mbravo.Xefhgame teleios lupame.👍👍👍
2026-06-27 19:38:27
1
irene_8482
renee_8482 :
Έτσι ακριβώς κύριε Γιώργο!!!!!!!! Στα 30 ξεκίνσα να φοράω ενυδατική.....Μια ζωή πλενόμουν το πρωί καλά και το βράδυ, πρόσωπο-δόντια, χτένιζα τα μαλλάκια μου κι έτοιμη!!!!!!! Τα νιάτα είναι δύναμη από μόνα τους, δε χρειάζονται ενίσχυση!!!!!!!!!!
2026-06-27 09:35:00
19
user6902442539333
Χριστίνα :
Δεν τα βάζουμε όλα αυτά παρόλο που μαστε 40
2026-06-27 16:41:13
8
user9794076167057
user9794076167057 :
πόσο δίκιο έχεις
2026-06-27 09:33:09
6
teoteo.o
τεο :
πες τα ρε δάσκαλε 💪💪
2026-06-27 09:22:36
17
ioannaprapa2
Ιωαννα Πραπα :
49 και βαζω μονο αντηλιακο
2026-06-27 19:44:23
11
ioannaamy
IoannaAmy :
συγνώμη αλλά και εμείς η 35αρες πιπινακι είναι το δερματική μας 😊😊
2026-06-27 14:45:30
9
eleni_845
Eleni :
Ποσο δίκιο εχει. Από το κακό στο χειρότερο
2026-06-27 10:03:19
5
To see more videos from user @menofstyle.gr, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About