@rezafootballi2: #nationalteams #nationalmannschaft #fussball #ایران #مصر @Foot نیوز @Foot نیوز @Foot نیوز

Foot نیوز
Foot نیوز
Open In TikTok:
Region: DE
Saturday 27 June 2026 09:11:03 GMT
66374
3991
47
85

Music

Download

Comments

tekido_fan
spiderman:) :
ولی من با گریه رامین گریه کردم😭
2026-06-27 11:40:12
74
shiny.alice.malfo
Shiny Alice Malfoy Noble :
رامین
2026-06-27 14:27:43
14
mrrahimi8990
𝑂𝑚𝑖𝑑 :
به هرحال سعود کردیم چون ۳ امتیاز و تفاضل صفریم در حالی که ۴ تا تیم سوم ۳ امتیاز و تفاضل منفی دارن
2026-06-27 11:29:37
1
samafirouzabadu
♡{śâmâ}♡ :
واقا بدشانسیم واقا ۴ سال دیگه که حسش نیست چرا آخه مردم ما چی کار کردن 😭 ب قول خود رامین ما خیلی بدشانسیم ۱بار ۲بار ۳بار ۴بار ۵بار مردم ما چه گناهی کردن 😭😭😭 من واقا شیکستم
2026-06-27 14:12:29
8
mohadeseh.ghafoor5
mohadeseh... :
فقط بنازم رامینو
2026-06-27 13:16:38
4
ayat.dawoodi
Ayat Dawoodi :
همه ی بازی هارو مساوی شدیم😐🤣💔
2026-06-27 15:39:18
10
fifo.bt21
자오루쓰🎐✨️ :
با وجود اینهمه اتفاقات درخشیدیم
2026-06-27 13:19:42
4
arshya13944
arahya1394433 :
شانس نداریم
2026-06-27 10:06:05
2
samirashahin635
Samira Shahin635 :
2026-06-27 11:58:41
0
zahra.shokrani4
Asma shokrani :
خدایا😂🖤
2026-06-27 11:40:08
0
im_yekii
y :
۴سال پیش داره تکرار میشه
2026-06-27 13:11:25
2
javad.shamoradian
Javad Shamoradian :
عجب
2026-06-27 11:07:50
1
shamim13914
Shamim :
من با گریه های رامین گریه کردم😭😭
2026-06-27 12:00:06
10
negin20076
negin007 :
چقدر ما بدشانسیم وایییی😂
2026-06-27 10:05:05
8
atenagholami108
atena3251 :
ولی من با رامین گریه کردم😭
2026-06-27 11:53:51
8
soheil851
Soheil :
هعیییییییی😭😭
2026-06-27 09:21:03
4
kamran.naize8
Kamran Naize :
1
2026-06-27 09:13:58
2
zeynab.hey.daddy
Ghazal :
ولی کسی که اون بالاست حواسش به ما هست حتما یک حکمتی توش بوده ولی ما صعود میکنیم مطمئنم
2026-06-27 10:06:20
5
abbasafgan
ـོبـ بـچـهـ ـغـرـیـبـ :
تنگه زیاد گشاد بوده از وسط تنگه گذشت 😂
2026-06-27 10:06:50
7
ali128062
Ali :
بد شانسی نیست ، پارتی بازی و دلالی است . استعداد یابی باید از مدارس شروع شود تا یک تیم موفق داشته باشیم
2026-06-27 13:18:36
1
user9428586835456
علیرضا خندابی :
کارما
2026-06-27 10:57:43
1
saeed.hosaini4
کیمیا 🩷 :
من گریه کردم سرش نباید آفساید میگرفتن😭😭😭😭😭
2026-06-27 16:40:11
0
alma_.entp
miss Azad :
دلم کباب شد رامین گریه کرد جدی
2026-06-27 15:42:20
1
reza.iran4
reza :
داره شانسی که داخل جام ملت های آسیا داشتیم تکرار میشه💔
2026-06-27 21:18:20
0
reyhane1011
Reyhane :
وقتی دیدم گل زدیم پریدم بغل مامانم 😂 گفتم بردیممم بعد دیدم آفساید شد و رفتم تو خودم
2026-06-27 16:33:55
0
To see more videos from user @rezafootballi2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About