به هرحال سعود کردیم چون ۳ امتیاز و تفاضل صفریم در حالی که ۴ تا تیم سوم ۳ امتیاز و تفاضل منفی دارن
2026-06-27 11:29:37
1
♡{śâmâ}♡ :
واقا بدشانسیم واقا ۴ سال دیگه که حسش نیست چرا آخه مردم ما چی کار کردن 😭 ب قول خود رامین ما خیلی بدشانسیم ۱بار ۲بار ۳بار ۴بار ۵بار مردم ما چه گناهی کردن 😭😭😭 من واقا شیکستم
2026-06-27 14:12:29
8
mohadeseh... :
فقط بنازم رامینو
2026-06-27 13:16:38
4
Ayat Dawoodi :
همه ی بازی هارو مساوی شدیم😐🤣💔
2026-06-27 15:39:18
10
자오루쓰🎐✨️ :
با وجود اینهمه اتفاقات درخشیدیم
2026-06-27 13:19:42
4
arahya1394433 :
شانس نداریم
2026-06-27 10:06:05
2
Samira Shahin635 :
2026-06-27 11:58:41
0
Asma shokrani :
خدایا😂🖤
2026-06-27 11:40:08
0
y :
۴سال پیش داره تکرار میشه
2026-06-27 13:11:25
2
Javad Shamoradian :
عجب
2026-06-27 11:07:50
1
Shamim :
من با گریه های رامین گریه کردم😭😭
2026-06-27 12:00:06
10
negin007 :
چقدر ما بدشانسیم وایییی😂
2026-06-27 10:05:05
8
atena3251 :
ولی من با رامین گریه کردم😭
2026-06-27 11:53:51
8
Soheil :
هعیییییییی😭😭
2026-06-27 09:21:03
4
Kamran Naize :
1
2026-06-27 09:13:58
2
Ghazal :
ولی کسی که اون بالاست حواسش به ما هست حتما یک حکمتی توش بوده ولی ما صعود میکنیم مطمئنم
2026-06-27 10:06:20
5
ـོبـ بـچـهـ ـغـرـیـبـ :
تنگه زیاد گشاد بوده از وسط تنگه گذشت 😂
2026-06-27 10:06:50
7
Ali :
بد شانسی نیست ، پارتی بازی و دلالی است .
استعداد یابی باید از مدارس شروع شود تا یک تیم موفق داشته باشیم
2026-06-27 13:18:36
1
علیرضا خندابی :
کارما
2026-06-27 10:57:43
1
کیمیا 🩷 :
من گریه کردم سرش نباید آفساید میگرفتن😭😭😭😭😭
2026-06-27 16:40:11
0
miss Azad :
دلم کباب شد رامین گریه کرد جدی
2026-06-27 15:42:20
1
reza :
داره شانسی که داخل جام ملت های آسیا داشتیم تکرار میشه💔
2026-06-27 21:18:20
0
Reyhane :
وقتی دیدم گل زدیم پریدم بغل مامانم 😂
گفتم بردیممم
بعد دیدم آفساید شد و رفتم تو خودم
2026-06-27 16:33:55
0
To see more videos from user @rezafootballi2, please go to the Tikwm
homepage.