@ynet: אחרי שיגור הכטב"מים מאיראן לעבר ספינות בהורמוז, תקפה ארה"ב אתרי אחסון טילים ואתרי מכ"ם - מה שהוביל לתקיפה איראנית בבחריין. בטהרן האשימו את ארה"ב בהפרת ההסכם, ובבחריין גינו את התקיפה בשטחם: "טהרן מערערת את מאמצי השלום". וגם: האיומים שנשמעים שוב ושוב מאיראן - והקשר ללבנון