Bence sen keklenmişin buna dünya manyotosferi denir. Yani manyetik alan olayı rüzgarla, suyu dökme yönünle alaksı yok. Ayrıca adamlar suyu koyup durunca bu deneyi yapıyor. Senin düşündüğün gibi değil. Sen ani şekilde suyu döküp deniyorsun
2026-06-28 07:43:24
4
XSADARK :
sen yasiyonmu
2026-06-27 11:31:39
9
mr_shadow_bl :
bence e 5 ten geciyo
2026-06-27 22:25:22
5
drunkbliss🇲🇪 :
şifreyi hatırladı
2026-06-27 15:47:54
7
Talha :
sancaktepe dünyanın merkezi olması normaldir
2026-06-28 18:00:06
0
Hasan Curalı :
ne farkeder üç beş dolara herkes eğlendi.
2026-06-27 15:52:15
2
krkc :
gizlice
2026-06-27 20:49:35
1
Ruzgar | SAW Spotter 📸 :
Hoşgeldin
2026-06-28 09:41:10
0
Hasan Ozok :
baba öyle demişse e5 bile daha mantıklı. 💯
2026-06-28 10:38:08
2
Allah'ım yardım et :
geri geldi
2026-06-27 11:54:11
1
𝙴𝚢𝚖𝚠𝚗 :
yasiyomud
2026-06-27 11:32:28
0
PİPİ TURŞUSU :
Hocam siz yaşıyormuydunuz yaw
2026-06-27 23:42:16
0
vollkan6 :
2026-06-28 07:04:19
0
AkrepKral :
programı hatırlıyorum
2026-06-28 19:03:43
0
𓆩TheProfyy𓆪 :
bence tam E5 ten geçiyor
2026-06-28 19:20:53
1
Ateş :
Bütün sırrı bozdun
2026-06-28 12:03:29
0
Motomadiyen :
500T ekvator durağı eklensin lütfen
2026-06-28 08:46:09
1
To see more videos from user @humusir, please go to the Tikwm
homepage.