شغاله في الجلو اب خطوه خطوه
مافيش شغل لأن انا داخله ثانوية كمان كام يوم هبدا دروس ادعولي ادخل اجيب مجموع يدخلني كليه الي بحلم بيها انا و اهلي
كورس الانجليش حضرت مره واحده و مارحتش تاني لي ظروف صحيه و مشاكل
بروح جيم بحاول اغير نفسي ل الأحسن
نزلت مره واحده ماحسيتش اني عندي شغف زي زمان من الي بيحصل فيا من الدنيا دي
2026-06-27 19:32:45
67
شمس بس :
مقولنا بعد تالته ثانوي
2026-06-27 20:57:35
40
𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐𝒎𝒂♡ :
الجلو اب بعد الثانوية
شغل بعد الثانوية
كورس بعد الثانوية
اشتراك الجيم بروح👍🏻
فسح بعد الثانوية😭
2026-06-27 20:30:15
12
Habiba :
سابني
2026-06-27 18:46:01
29
ࢪَغد :
نزلت الجيم we are not the same 😍😍
2026-06-27 13:32:54
28
𝑺𝒉𝒂𝒉𝒅💫 :
بعد تالته ثانوي أن شاء الله 😁😂
2026-06-27 17:06:22
12
ِ :
انا روحت الكورس والجيم 😍
2026-06-27 16:43:29
7
To see more videos from user @_nadiiia.1, please go to the Tikwm
homepage.