Jag är 48 år min man 49 år, vi har aldrig varit utan jobb under hela vårt liv sedan vi var 14-15 år. Likadant för våra barn som nu är 17 år och 20 år, de har jobbat sen de var 14 år varje sommar och när de haft tid i terminerna. Hävdar att mkt handlar om dig själv. Du måste kämpa! Inga sparvar kommer flygande ....
2026-06-27 12:08:36
1
☮️🪬evolution of nature☮️🪬 :
Hur försörjer man sig då ?
2026-06-27 13:26:14
1
totte39 :
klart de måste söka en massa arbeten, då de kräver att man måste söja x antal jobb i månaden för att få ersättning. suttit och läst ansökningar, av ex. 100 sökande, var ibland ett handfull intressanta med rätt utbildning, erfarenhet. många bra skrivna ansökningar, men ej relevanta för tjänsten, sen en del där man såg att de måste söka en tjänst. det blir jobbigt både för arbetsgivaren och den som måste söka, fast de vet att de inte kan få tjänsten
2026-06-27 17:59:49
0
Dynamic Projects :
har en bättre idé som hade sett till att rekryterarna faktiskt jobbar. om folk är intresserade kanske man släpper appen
2026-06-27 17:56:29
0
VukoviRavnaGora🇷🇸🇷🇸🇷🇸 :
Jag har sökt över 700 jobb på 3 år inget svar ingenting
2026-06-27 16:14:30
0
Ray Goldsmith :
500 är ingenting 🤣🤣
2026-06-27 16:54:43
0
pysseljohansson :
så är det och svårare om man är över 50 plus😔😳
2026-06-27 14:20:57
0
To see more videos from user @labbkillen, please go to the Tikwm
homepage.