Wat ingewikkeld, nooit meer rennen om je bus te halen want je mag aardig stukje rennen
2026-06-27 11:50:53
17
SnorlaxDad :
Ik vind het geweldig. Stationsweg zal nu veel rustiger zijn en dit nieuwe busstation is zoveel veiliger. Ik vond het vreselijk om de straat over te moeten rennen om de bus te halen.
2026-06-27 18:14:23
13
HILDAV :
morgen mag ik er gebruik van maken. ben heel benieuwd hoe en wat met de bussen. vorige week waren ze nog aardig druk met asfalt
2026-06-28 07:18:33
2
stefan van der Waart :
Vanaf vandaag is het vanaf het nieuwe busstation toch?
2026-06-28 07:22:32
0
🌱eska :
Staat de FlixBus ook achter?
2026-06-28 10:55:00
0
Jornster2 :
Is er maar 1 route of kom je er ook vanuit de zuidkant?
2026-06-27 17:03:22
0
MissH_050 :
https://busgd.nl/hoofdstation Hier vind je de indeling vh nieuwe busstation 🥰
2026-06-28 09:44:06
0
MrBojangles2021 :
🥰🥰🥰
2026-06-27 11:48:48
1
To see more videos from user @groningen.explorer, please go to the Tikwm
homepage.