@aj.egypt: بعد مباراة مصر.. قائد المنتخب الإيراني: البطولة كانت كارثية بسبب التعنت في استقدام الجهاز الطبي وأفراد الدعم اللوجستي لبعثة المنتخب الإيراني
منتخب قوى جدا جدا دفاعيا وفى الكرات العليا بصراحه فريق محترم كان افضل مننا
2026-06-27 14:50:15
56
nadahanay692 :
انا مصريه انتو مظلومين من اول البطوله اصلا و الناس كلها شافت ده و كونت رجاله جدا جدا جدا و بتلعبو حلو اوي بجد احنا بنحبكم
و مش تزعل تتعوض أن شاء الله المهم أن احنا صعدا افرح افرح 💃💃💃💃💃🇪🇬✌️
2026-06-27 19:31:37
31
AlRmady :
انت فريق محترم وتستحقوا الإشادة
وتنظيم سيء
2026-06-27 13:34:30
44
ابو يحى user4644805827578 :
ايه يابني الأسلوب الجميل ده. بارك الله فيك
2026-06-27 13:53:50
33
MOHAB SABRY🙂 :
ولله صعب عليا
2026-06-27 15:08:59
24
Mohammed Kamal Aly :
أسوأ نسخة كأس عالم
2026-06-27 13:31:42
24
العسل المر 💔 :
لاعب محترم جدا وأسلوبه محترم جدا
2026-06-27 14:05:41
22
Mo Ta :
ماذنب هؤلاء اللاعبين ؟؟؟
2026-06-27 16:44:21
7
Yasser El Tayeb :
اسوء بطولة في تاريخ كرة القدم
2026-06-27 13:33:21
9
Egypt🇪🇬 First 🫡 :
مع اني مصري بس هوا لاعب محترم بالتوفيق ياابني 🫡🫡🫡🫡
2026-06-27 15:21:10
6
Secrets :
احسنت بطل تحيه من قلب القاهرة
2026-06-28 00:36:02
0
Nourii93 :
تسلل بقى
2026-06-27 15:03:43
4
.................. :
yes it's not fair
2026-06-27 13:00:04
5
الفهد طارق :
الحياه ما فيهاش عدل العدل في الاخره
2026-06-28 02:01:42
1
houssam elsayed :
هتصعدوا أن شاء الله افضل توالت
2026-06-28 01:06:00
0
amr h :
اسوء كاس عالم على مر التاريخ
2026-06-27 13:41:35
6
محمد عز انور :
والله صعبت عليا انا مصريه واتمني مساعدتك
2026-06-27 13:31:00
16
MeMe :
😢😢اضطهاد
2026-06-27 13:17:08
6
SHAHAB :
رغم هذا الضروف الفريق الايران 99%تاهل كان يستحق الثاني
2026-06-27 20:02:28
2
Amr Ammar :
من مصرى . فريق محترم ويحترم كل التقدير والاحترام
2026-06-27 18:37:29
4
Tiger man :
والله انا مصري وكنت اتمني الفوز لمنتخبنا طبعا لكن لو كنتو فوزتو مكنتش هزعل والله
2026-06-27 17:55:25
3
Ahmed Hady :
والله عنده حق، يا رب يتأهلوا
2026-06-27 15:08:44
4
Esam Belal :
تحيه واحترام لهذا المنتخب المحارب اخوكم من مصر
2026-06-27 19:22:00
2
To see more videos from user @aj.egypt, please go to the Tikwm
homepage.